rinnat :o

Mikä on silokonirinnat ja miksi moni nainen haluaa semmoiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 16:47

se on silikonipallot rintojen paikalla ja en usko, että ihan jojka nainen semmoset haluaa.. minä en ainakaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 16:48

Saa halvalla "Lollot" nykyjään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 17:07

Alkaa olla jo kohat ihan muotijuttu nuos silikonitissit. Minä aion kyllä selviytyä ei luomutisseillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 18:12

En ole vielä hankkinut silikoni tissejä ja tuskin hankinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 18:29

Ei ole vielä alkanut roikkumaan..ei tarvi silikooneja....vaikka ikää on...Tyttäreni sanoo aina..että olen ihmepakkaus....kun ei rinnat roiku..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 18:35

Muoti asiahan se taitaa olla ! Miksi naiset tekee silikonitisuja, no miesten takiahan se on, eikö vaan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.12.2009 - 18:56

Ajattelin seuraavalla thai-reissulla sellaiset laitattaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 19:29

No empä taida laittataa sellaisia ,koska ne ovat mielestäni aivan luonnottoman näköiset.ja kait näihin luomu rintoihini tyydyn. no kyllä ne saa kelvata sellaisena kun ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 00:34

Kai se on sitä että ei oo sinut kroppansa kanssa, tai kumppani painostaa, tai haluaa enemmän huomiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 16:10

Jokainen taaplaa tyylillään. Silikonirinnat kyllä erottaa hyvin noista valokuvista. Miehet kyllä kuolaavat isojen rintojen perään. Ne eivät välttämättä erota oikeita vääristä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 11:40

miesten takiahan niitä laitetaan
jos mies laittaa silikoonit niin sitä en ymmärrä että ketä varten ne on