Meillä pakkanen laski...ja alkoi lumipyry???Miten on teidän...pakkaset ja pyryt??

Avainsanat: tuli lumipyry..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 18:38

Täällä Tallinnassakin sataa lunta ja pakkanen laski alle -10 asteen !
Talvi tuli jouluksi ja mikä on hieno asia, parempi kuin loska ja p..ka !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 16:25

Pohjois-Savossa pakkasta -16 ja näyttää vähän vielä kiristyvän. Tulis vain lunta tupaan tännekin. Vanhukset huokailivat, että "mitenkä se tuon lumen sattaa ulukomaille eikä ennee tänne meille"...Yhdessä sitten muistelimme talvia joita ennen vanhaan oli, hiihtoretkiä ja pulkkamäkiä...todellakin niitä saa vain muistella enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 16:47

pirkanmaalla ei vielä pyrytä.. pakkasta kymmenkunta miinus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 16:47

Ei vielä lumipyrystä tietoakaan ja pakkasta -13 tiällä kuopion kuppeessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 16:48

Pakkanen laski noin seitsemään asteeseen ja lunta tulee hiljakseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 17:05

Pakkasta Keski-Suomessa -12 ja varmaan vaan kiristyy. Ei pyrytä. Pyryä luvattu näille tienoille vasta parin päivän päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 17:07

Pakkasta enää -6,mutta tuulee kylmästi ja pyryttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 17:58

-7 ja sataa lunta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.12.2009 - 18:55

Kahdeksisen astetta ja tuulee, hieman lunta ilmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 19:22

Tasan 10° pakkasta, aamulla oli 18°, oli tosi kylmä päivä, onneksi
rupeaa hieman lauhtumaan mutta huomiseksi taas säätieteilijät
povaavat kiristyvää pakkasta. Tähtitaivas on vielä täällä Pohjois-
Karjalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.12.2009 - 20:03

Miinus 11 ja hienoista lumisadetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 20:10

Lämpötila laskee, mutta pakkanen kiristyy.

Pari astetta pakkasta Turussa ja lunta tulee taivaan täydeltä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 21:37

Ei pyrytä, mutta pakkasta on riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 00:36

Ei pyrytä mutta pakkasta riittää, kahdenkymmen paikkeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 16:51

molemmat ovat kovia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:31

Täällä on kohta puolmetriä lunta, kolasin äsken tunnin pihaa ja heti sen jälkeen tuli aura sinne pyörimään - puhtaalle pihalle. Hyvää kuntoilua oli ja tarkemmin sain parkkipaikan kun urakalla työskentelevä lumiaura...