Miten moni uhraisi joulun..olemalla joulupukki???

On kivaa verotonta tuloa...joka uhraa jouluaaton...lasten iloksi..

Lisätty: 20.12.2009 - 16:03

Voihan PateT..nauran kippurassa..kun lueskelin mitä kirjoitit vastaukseen..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 15:22

Kuinka niin liisukka jouluaaton uhraus,eihän siinä kauan nokka tuhise,jos parissa paikassa käy,juttelee peneille mukavia,ottaa napsut isännän kanssa(naapurissa esim.ei automatkan päässä)ja jakaa muutamat paketit malliksi,nipistää emäntää pakaroista ja laulaa mennessään joulujoikun ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 15:32

Onneksi ei tarvitse pukiksi rueta, helpotuksen huokaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 15:40

Onhan sitä aikoinaan tullut oltua kymmenet kerrat joulupukkina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 16:44

Pukiksi en ala, mutta aputonttuna voisin kyllä olla. Mukavaahan se olisi ilahduttaa muita ihmisiä.
Tämän pv:n lehdessä oli tuosta verottomasta tulosta . . . verokarhu aikoo jatkossa valvoa pukkien toimintaa . . . en vain ymmärrä kuinka se olisi aivan 100%:sti mahdollista.
Jos vaikka huviveron iskee päällensä, jos se noin lystiä olisi kuin PateT kirjoitti =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 17:09

Opiskeluvuosina olin yhden aattoillan pukin mukana tonttuna. Olihan se aikamoinen urakka kun 12 kotia käytiin illan aikana. Vaan näkihän siinä monenlaista joulunviettoa ja palkkakain oikein hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 18:15

En menisi edes pukinmuoriksi vaikka raha ois magiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 18:43

Pukkinaahan on mukava olla ja silloin saa tehdä kaikkea mukavaa hullutusta lasten ja pikkuisen iäkkäimpienkin, kanssa, juuri niinkuin PateT kirjoitti. Menen tänkin jouluna pukiksi ja ensivuonna teen suuremman jutun siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.12.2009 - 18:53

Olisi se varmasti sellainen hyvänmielen tuova keikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.12.2009 - 19:46

Aika moni uhraa oman joulun viettonsa, koska on aika rahakasta hommaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 20:22

raakaa businesta on joulupukkihommat.
joulupukki ei ole ainut henkilö joka töitä paiskii aattona ja saa vähemmän tunnilta kuin joulupukki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 21:36

Sinkuille ja perheettömille hyvä jobi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:25

Voisin uhrata jos olisin kovassa rahapulassa, keskiansio näillä nurkilla kuulemma 50e/varvi ja kun siihen asuun pukeutuu niin pakkohan se on käydä niin monta paikkaa läpi kuin mahdollista. Yhdessä paikassa noin 15min ja eteenpäin, tarkoittaa sitä että ajalla 15.00-20.00 kerkiää käymään kymmenessä paikassa (500€).