Onko pihallanne punatulkkuja? Meillä on parhaillaan syömässä noin 20 linnun parvi.Upea näky.

Avainsanat: punatulkut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 18:46

Juu meillä on pikkuisen toisenlaisia punatulkkuja ulkona! Niillä tahtoo olla vain nenä punaainen!
Muistan lapsena maalla kun tuli punatukut ja tilhet syömään lyhteestä jyviä, se oli hieno näky!

Kysyjän kommentti

Taidat asua jossain lämpimässä.Siksi siis punatulkut ovat teilläpäin polttaneet nokkansa....Kaikkea hyvää tulevalle vuodelle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 16:07

Ei näy pikkulintuja minkään laisia, mihin lie kadonneet ????
Talipallot ja kauralyhteet odottavat ruokailijoita.
Nyt alkutalvesta näkynyt tosi vähän pikkulintuja, rusakot ja oravat sen sijaan kirmailevat pitkin pihamaata =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 16:20

Meillä haukka syö mamman pyöreäksi syöttämiä pikkulintuja! Luonnon kiertokulku on sellainen.
Eilen katselin metsäkaurista silmästä silmään kun tuli ruuhelle syömään. Aloitti vasta kun nyökäytin luvan sille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 17:17

Ei ole. Varmasti todella upea näky tuollainen iso punatulkkuparvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.12.2009 - 18:50

E ole vielä ilmestyneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 18:50

Mihin lienee on pikkulinnut hävinneet,kun niitä ei ole näkynyt aikoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 19:37

Ei ole punatulkkuja näkynyt meidän pihalla vielä syömässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.12.2009 - 19:40

Ei ole punatulkkuja näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 21:08

Hyvin vähän on punatulkkuja näkynyt, ihan muutama kävi kun oli
pihlajanmarjat parkaimmillaan, nyt on ainoastaan ollut talitinttejä,
olen huomannut että linnuilla on omat reviirialueet hyvi tarkasti
merkattu, tuossa meidän lähitalossa taasen käyvät vaan varpuset.
-Oravilla on kanssa säännölliset reitit mistä hakevat ruokansa, meillä
tuo oravapariskunta käy joka päivä kierroksellaan ja vievät sitten eri
jemmapaikkoihin, yksi heidän jemma on meidän takapihalla oleva
aitan alusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 21:31

Ei ole tulkkuja vielä näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 10:44

Ei muuten ole.Kaikkia muita kyllä on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 21:13

Ei ainoatakaan näköhavaintoa tältä syksyltä. Ovat sen verran rauhallisia ja verkkaisia kavereita että varmasti näkee jos täällä on kun istuvat samassa puussa pari päivää...