Miten parhaiten saa peruutuspaikan, joka on peruttu vain 2-5 tuntia ennen lentoa? Kannattaako mennä lentokentälle kyselemään?

Olen lähdössä ystäväni kanssa johonkin lämpimään maahan, kohteella ei sinänsä merkitystä. Odotamme äkkilähtöä heti joulun jälkeen 26.12 tai 27.12. Miten voimme saada tietoomme viime hetken peruutukset, jos niitä ei laiteta nettiin?

Avainsanat: Äkkilähtö lentokenttä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 12:18

Hesarissa niitä on ja soittamalla matkatoimistoille.
Joskus kun olen vienyt sukulaisia kentälle olen kysynyt mahtuuko mukaan. Monasti ovat vastanneet jos on passi mukana niin siitä vaan.
Nykyisin siellä kentällä ei taida olla oppasta eikä luukkua matkanjärjestäjältä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 12:36

www.akkilahtoopas.fi/saako-a...okentalta/
www.rantapallo.fi/akkilahdot/

tuossa pari linkkiä, ekassa on äkkilähtöopas.
toivottavasti noista löydät apuja.