Ostin koiralle naudankielen Wotkinilta,päivän lehdessä kerrotaan Miinan kyyttöjen lihaa olevan W:lla myynnissä,olikohan se kieli

yhden Miinan kyyttöjen kieli?Kovin verinen,tummalihainen pakastemöykky oli?Keitin monta tuntia(tapana)nyt menossa arvosteltavaksi,kelpaakohan?!

Lisätty: 20.12.2009 - 15:19

HSssä oli vain pieni maininta,että kymmenkunnan kyytön lihoja chef Wotkinsilla myynnissä.Oikeassa olet päätön päätös,kuten moni muu mikä nyt on jäissä,mutta ratkaistaan myöhemmin mmssa joidenkin kirjastojen ym.lopetus Hgin kaup.alueella.

Avainsanat: joulunaudankieli koiralle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 12:11

En tiedä minkä kielinen on kun Hesari on vielä postploorassa tuolla maantien varressa.
Netistä luin että Veijo oli ostanut tiistaina Liisa Loivan kyyttöjä lihoiksi. Loput taitaa mennä tammikuussa jonnekkin. Päätön kaupunki kun hääti kyytöt muualle.

Kysyjän kommentti

Koiralle kelpas herkkukieli,oli sitten kyytön(naudan) tai tavallisen naudan,aika suuri oli 1,2kg,mutta viimevuonna sain 1,7kg painavan!Se on mun jouluperinne koiruudelle,tykkää jokatapauksessa.!Mukavaa vuodenvaihdetta Jumppis!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 15:39

Uih, miten sitä voi syödä toisen suussa ollutta...ei vainen, syödäänhän niitä kananmuniakin. Kyytöt säälittävät minua ja Miina myös, kun aina saa häädön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 19:34

Kyllä minuakin säälittävät niin Miina kuin kyytötkin.Kyllä keitetty kieli pitäisi koiralle kelvata,syöhän ihmisetkin kieltä,mutta eläimet osaavat kyllä olla oikukkaita niin kuin meidän Onnipoika kissa.