Mikä on Jumalan tahto?

Avainsanat: raamattu usko jumala

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 08:08

ei oo olemassa jumalaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 02:21

Taitaa olla se...miten pitkään täällä elämme..kun ei tiedä onko jäljellä...vielä paljon...vai vähän..mitä eletään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 04:03

sinun pitää tehdä niinkuin esivalta ja kirkko käskee,,oma ajattelu on kiellettyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 06:43

Jumalan tahto on, että te hyvää tekemällä panette sulun ymmärtämättömien ihmisten typerille puheille.

Lähteet:
raamattu.uskonkirjat.net/ser...1284033628

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 08:21

Jumalan tahtoa on kaikki se mitä ei voi ymmärtää eikä järjellä selittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 08:26

" Moni vilpitön kristitty tahtoo sydämestään elää Jumalan tahdon mukaan. Toisinaan on kuitenkin vaikea tietää, mikä Jumalan tahto on missäkin asiassa. Monta kertaa jää hämmentyneen epätietoisena ihmettelemään, miksi Jumala ei voi sanoa selvemmin, mikä hänen tahtonsa on tai mikä suunta meidän on kulloinkin valittava. On tilanteita, joissa kukaan ulkopuolinenkaan ei osaa tai halua antaa meille neuvoja. Tosiasiassa varmat neuvonantajat ovat toisinaan jopa vaarallisia, sillä heillä saattaa olla halu tai taipumus hallita meitä suurina hengellisinä auktoriteetteina."

Lähteet:
radio dei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 09:54

Tämä on jokaisen oma asia kuinka uskoo ja toivoo jumalan tahdon olevan. Kun katsoo maailman tilannetta ja niitä tapahtumia mitä luonnossakin on tapahtunut, niin kyllä raamatussa olevat ennustukset ovat suuressa osin tapahtumassa ja mielestäni kaiken aikaa hän näyttää voimansa ihmisille, mutta jos kansat eivät huomaa ja tiedosta tapahtumia, voi tilanne mennä vielä vaikeammaksi.
Aika näyttää kuinka tilanne kehittyy ja mihin kaikki päättyy, ken näkee sen ,ei tiedä kukaan meistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 10:19

Elämme Jumalan luomassa maailmassa. Tämä maapallo, tellus, on hänen ja tekee sillä mitä tahtoo. Muistakaa myös, että Jumala on hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 12:02

Eipä ole minulle tähän päivään mennessä selvinnyt,joten lopetin taannoin koko asian pohtimisen.Kenellä se on sitten se "oikea"Jumala?Kristinuskokin kun on hyvin pieni vähemmistö maailmassa!Vaikka kerran eräs jehovantodistaja ilmoitti,"että vaikka meitä on vähän se ei todista,että olisimme väärässä"..Uskontoon kantaa ottamatta se oli mielestäni hyvin sanottu.Erosin tässä muuten pari viikkoa sitten kirkosta ja eipä ole olo yhtään sen syntisempi.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 13:18

Tossa on yksi vastaus Sanasta;
"Tämä on hyvää ja otollista Pelastajamme, Jumalan, silmissä, jonka tahto on, että kaikenlaiset ihmiset pelastuisivat ja tulisivat totuuden täsmälliseen tuntemukseen"

ps. oma ajattelu on sallittua ja suositeltavaa.

Lähteet:
1-Tim 2: 3-4

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 15:41

Kukapa sen tietää ja onko edes koko Jumalaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 16:46

kun ostat uuden pesukoneen luet varmasti jonkinverran ohjekirjaa.. raamattu on ihmisen "ohjekirja" josta kyllä löytyy Jumalan tahtokin. Kuinka moni tunnustaa sitä lukevansa- tutkivansa, vai arvailetteko vain, että mikä se mahtais olla ja oliskohan noin tms?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.12.2009 - 18:35

Ehkä se on sitä mitä jokainen meistä sydämeessään ajattelee. Hyväähän Raamatun mukaan Jumala tahtoo kaikelle kansalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.12.2009 - 02:46

Jos nyt ensin noudatettaisiin niitä kymmentä käskyä. Raamattu sisältää myös paljon kehoituksia ja elämänviisauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.12.2009 - 16:20

Omatunto. Toivottavasti se on olemassa. Jos on , niin hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 16:52

riippuu jumalasta