Tietääkö teistä napsulaisista hyvän "Ruotsi-Suomi"

--sanakirjaa netistä, katselin kahta mutta eivät hyvin toimineet.
Ruotsia tarvitsen kun sukulaisia tulee vuoden vaihteessa kymmenkunta
käymään meillä. Osoite olisi kiva jos joku löytäisi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.12.2009 - 23:56

Nyt miumau hommaat HBLn ja alat lukea sitä etusivulta taakse ja takas,tiedät kaikki ajankohtaiset asiat ja muutakin sen lisäksi.Samalla muistat ruotsin unehtuneita opintoja,niitähän meillä on,jos ei joudu kieltä käyttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 19.12.2009 - 21:45

Kiiruhda heti maanantaina lähimpään kirjastoon ja etsi sieltä käsiisi sanakirja. Ehdin sitä vielä kertaamaan ennen sukulaisten tuloa. Ja jos on tulkintavaikeuksia, niin voitte sitä kirjaa apuna käyttäen selvittää ongelmalliset sanat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 23:04

Minä käytän www.sanakirja.org Siellä on käännöksiä useille kielille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 23:07

Eipä tahdo löytyä kunnon sanakirjoja Ruotsi - Suomi tässä jotain
mitä nyt tähän hätään löysin:

Sanakirjoja:
www.makupalat.fi/Categories....46a203b465

Käännöskoneita:
www.makupalat.fi/Categories....224d723d88
www.sanakirja.org/
lexin.nada.kth.se/sve-fin.html
ilmainensanakirja.fi/
translate.google.com/#sv|fi|

Muita:
www.hakuvelho.com/a4.htm#ru

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 01:54

Gummeruksen keltainen Suomi-Ruotsi-Suomi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 10:00

www.byki.com/
www.library.transparent.com/...lashcards/

ilmainen kielikurssiohjelma, vielä ehdit petrata ja treenata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 15:44

Tsemppiä ja kyllä ne sanat alkavat palautua sieltä pikku hiljaa. Käsiään voi käyttää lisäksi...siis puhumisen jatkeena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.12.2009 - 16:56

sanakija.org