Nyt tuli puolen vuoden nettipelitauko,veikkaus.fi ei tue Safari-selainta?

Ihmettelin ipllä lototessa mikä on vikana,soitin veikkauksen asiakaspalveluun ja kertoivat uudistavansa koko nettisysteeminsä loppukeväällä 2010,aikanaan tulee kuulemma suuri mainoskampanja,joten nyt pillit pussiin tai naapuriin lottoamaan,sillä uudenuutukaisella :-) MACilläni en voi nettilotota,veikkiksen vika!!

Avainsanat: veikkis ei tue safari-selainta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.12.2009 - 20:59

Kyllä puhut totta PateT, mulla on myös Safari, se rupesi minun
MAC-G4 temppuilemaan, käytän nykyisin Firefox se on parempi esim.
musiikin kuuntelussa juutuubesta, muutenkin siinä on paljon enemmän
toimintoja kuin Safarissa. Teetkö muuten tietokoneella grafiikkaa (töitä),
Mac-on kätevämpi noissa tehtävissä, elikkä PC-stä edellä kymmen vuotta.

Lisätty: 19.12.2009 - 21:04

PC-ihmisiltä nousee aina karvat pystyyn kun sanon että
työkoneena MAC on parempi, he resuukat eivät ymmärrä hyvän päälle mitään.

Kysyjän kommentti

Hyvä miumau,kyllä MACin kuvankäsittelyohjelma on yliveto,muutenkin,kun olen niin uusi maccilainen en ala siihen mitään mozillaa väsäämään veikkauksen lottojen takia,muutenkin harjoittelun puolella homma vielä,mutta erittäin tyytyväinen Mäcciläinen olen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2009 - 20:46

Vaihda selainta että voit lotota.
Minullkin on kaksi taikka kolme selainta per kone ja koneita on neljä.
Siis tunnen kaikki selaimet ja parasta ei ole löytynyt kotikonstein.
Tässä pöytäkoneessa on käytössä explorer johon olen tottunut.

Tällä näät mikä versio Netscapesta on käytössässi: jumppis3.blogspot.com/

Lisätty: 19.12.2009 - 21:35

MAC on mielestäni käyttöjärjestelmä kuten Linux ja Windows. En tiedä mitä selaimia niihin muihin voi asentaa kuten en sitäkään että pyörittääkö se mäkkäri tätäkään:
www.nisasoftware.com/
Olen eläkkeellä ollut jo kohta 5v mutta Nisalla väänsin malleja päämiehelleni. Sehän ei ole grafiikkaa kuten noilla tyhjän toimittajilla.