Kinkun paistossa meni klo:2teen viime yönä.Onko muut paistaneet?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.12.2009 - 10:57

Paistan kinkun tiistai iltana leivinuunissa...ja jälkilämpöön laitan karjalan-paistin ja riisipuuron..aamulla ihana ottaa kuuma höyryävä puuro uunista..

Kysyjän kommentti

Vesi herahti kielelle.Hyvää Tapaninpäivää!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2009 - 10:38

Ei kai vaan kinkun nimi ollut Wagner, Viivi olisi varmaan
murheissaan. Myö emme vielä ole kinkkua paistaneet vaan
ensi viikolla se het alkuviikosta paistetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 10:42

En paista kinkkua tänä vuonna. Hirvipaisti odottelee paistamistaan pakkasessa. Ensin pitäis keksiä miten sen teen, suolaus, marinadi vai mikä? Hiljaa kiduttamalla uunissa...antakaas vinkkejä, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.12.2009 - 10:47

Keskiviikkona paistan kinkun vasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 10:48

Tänä vuonna kinkun paisto on toisten hommia kun en ole Joulunaikana kotonakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 11:30

Meillä on perinteenä tilata kauppiasystävältämme valmis juhlakinkku potkalla.
Koska arkioloissa teen lähes kaiken kaalikääryleistä alkaen itse, joulupöydässä ei ole muuta omaa tuotantoa kuin perunat ja rosolli. Niin ja kinkun kastike.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.12.2009 - 12:49

Voi hyvänen aika. Jos paistaisin kinkun näin aikaisin, johan se olisi jouluun mennessä syöty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 13:40

Ei vielä, tulee syötyä jo ennen joulua muuten.
Keskivikko iltana kinkku uuniin, aattoaamuna saa sit leikata siipaleet riisipiirakan päälle ja vahvaa sinappia päälle NAM =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 13:40

Keskiviikkoiltana kinkun uuniin työnnän kaksinkertaisessa paistopussissa ja monta kertaa yössä käyn katsomassa onko rasva tullut uunista ulos! Pitäis se vielä kaupastakin etsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 15:27

meidän kinkkumme on vielä kaupassa. Maanantaina sen ostamme sulamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 15:43

En ole paistanut, enkä paista. Se vähä, mitä syömme, ostan valmiina.Paljon halvempaa, varmasti maukasta, yhtään ei mene hukkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 16:52

Eihän sitä näin akaisin voi paistaa, sehän on jo paremmissa suissa jouluaattoon mennessä. En kyllä osta kinkkua, vaan kalkkuna saa olla pöydässä tänä jouluna! Sekin vasta aatoksi valmiiksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 19:48

En ole vielä paistanut, sitten keskiviikkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 20:26

En paista,eikä tulis syötyä vaikka paistasinkii...illan menuu on vielä avoinna,onko taikkua tai marokkolaisilla maustella?Katsotaan parin päivän päästä eli eletään edessä oleva viikonloppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 21:13

Paistan kinkkurullan vasta jouluaattona,se on niin pieni vajaa 4kiloa saa sit aluksi syödä kuumana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 04:16

"Kinkun paistossa meni klo:2teen viime yönä."

Mitä ihmettä tässä on tarkoitus lukea?

Syömme aattona kalkkunaa