Mitä mieltä olet?

Kuuluvatko seksilelut päivittäistavaramyymälään?

Avainsanat: lelu seksi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.12.2009 - 09:33

ehkäpä se madaltaa kynnystä hankkia niitä, jos vaikkapa ei uskaltaudu seksivälinekaupan ovesta sisään, mutta taas toisaalta olla pää punaisena tuijotettavana marketin kassalla, jos vaikkapa sattuisi joku lelu miellyttämään. eihän niitä kuitenkaan lapsille myydä, luulisin. mutta onhan siellä lapsillekkin leluja hyllyt täynnä, myydään myös kondomeja.
savukkeet ja olut ( ei kylläkään myydä alaikäisille) ovat varmaan vaarallisempaa huumetta kuin seksilelut.
kyllähän siellä varmaan käydään tirskumassa ja hihittelemässä seksileluhyllyn vierssä,
ovatkohan jossain suljetussa tilassa, vai onkahan testikappaleet siinä käden ulottuvilla.

Kysyjän kommentti

En ostaisi seksileluja marketista,mutta seksikaupasta kyllä,meillä on täällä sellainen myymälä,mutta en ole vielä siellä käynyt,tekis kyllä mieli mennä.Hui miten nyt olenkin sallivainen,kun pipokaan ei kiristä.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2009 - 10:39

Mikäpäs siinä. Kuulunee tähän nykyelämään. netin kauttahan niitä myös saa...ai mistäkö tiedän...?kokemuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 11:12

Ei todellakaan..Kerran kävin Tallinnassa seksikaupassa ystävätteren kanssa...ja kyllä oli hauskaa..mitä kaikkea näki mummot....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 11:12

Mitä ne seksilelut ovat, ovatko ne sitten lasten leluosastolla
myytävänä. Minua hieman arveluttaa tuo myynti, aatelkaa kun joku
lapsi rupeaa kaupassa kovalla äänellä tinkimään äidiltään että hän
kans haluaa samanlaisen kun sulla itselläs jo on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 13:48

Joka asialla on kaksi puolta, mutta miun mielestä ei kuulu päivittäistavaramyymälään.
Jos/kun seksileluja käyttää täytyy olla myös rohkeutta ostaa ne alan liikkeestä.
Mietin tuossa mikä olisi sopiva osasto seksileluille päivittäistavarakaupassa . . .
Kodinkoneet, liikunta ja vapaa-aika . . .
Ja voi sitä noloutta kun naapuri sattuu sit samalle kassalle !

Seksilelut pysyköön alanliikkeissä. Helpompi siellä on niitä katsella ja hipistellä =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 17:18

noh eiiii.. lasten näkyvillä ja kyseltävissä jotta mikä toi on". Mitä vastaat? ja kuka niit yleensä tarttee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 19:51

Ehkä ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 00:19

Se on ollut pitkähkön ajan trendinä myynnissä-lisämyynti-kaikki kelpaa,pitäähän kauppiaan/kauppayrityksen yrittää kaikkea mahdollista;miksei dildoja?Eihän niitä ole lailla rajoitettu kuten alkoholimyynti.