Oletteko huomanneet ?

Miten paljon on nykyisin tulipaloja?nytkin lehti uutisoi suuren omakotitalon palosta vantaalla.

Avainsanat: tulipalo koti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.12.2009 - 10:35

Paljon palaa nykyisin...tai ainakin tiedämme enemmän kaikista tapahtumista median ansiosta, mutta sanoisinpa samaa, että osa niistä johtuu uusavuttomuudesta.

Kysyjän kommentti

Uusavuttomuutta se on minunkin mielestäni.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.12.2009 - 09:11

Kyllä, uusavuttomia taitaavat olla tulen suhteen, vai onko sähkölaitteet rikkonaisempia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 10:15

Kumiankka.netistä olen seurannut.Paljon on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 16:30

Niitä ei taida olla asukkailla vara lämmittää kuin kerran, näillä pakkasilla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 17:19

huomannut oon ja ihmetellyt.. sekä vaatinut aviomiehen lisäämään oman kodin turvallisuutta aktiivisilla palohälyttimillä ym