Jos mies puhuu metsässä yksin eikä kukaan kuule häntä, onko hän silti väärässä ?

Avainsanat: yksin metsässä aina väärässä(kö)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2009 - 17:51

todennäköisesti hän on suorassa, vaikka olisikin väärässä.

Kysyjän kommentti

mitä todennäköisemmin näin on . . .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.12.2009 - 17:40

Miehellä taitaa olla kuumetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.12.2009 - 18:52

Miten sitä voi sanoa onko hän väärässä jos häntä ei kerta kuule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 19:30

Juu,hän on sen Kalle Väärän omistamassa metässä ja siten Väärän metässä ja on hän väärässä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 20:06

Riippuu mitä se mies puhuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 20:13

Eipä tietenkään... Mutta, kun puhujana on naishenkilö... Hän on enemmän kuin oikeassa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 21:40

Hän voi siellä purkaa murheitaan..kun ei uskalla muualla puhua....ei ole väärässä...kun saa puhua metsälle..joka kuuntelee miehen puhetta..ja tekee miehestä onnellisen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 22:57

miksi sen pitäisi olla väärässä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 00:47

Sielläpähän höpisköön itsekseen. Ei ainakaan kukaan ole väittämässä vastaan. Oma murheensa jos on väärässä, eipähän silloin tarvitse muita syytellä jos hommat menee mönkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 08:22

Metsän puut kuulevat, linnut ja oaravat eivätkä ne käy väittelemään onko joku väärässä vai ei. Miestä helpottaa varmasti siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 13:50

Omasta mielestään oikeassa ja eipä ole ketään vastaankaan väittämässä. Metsän puut vaan nyökyttelevät ystävällisesti ja ymmärtäväisesti. Ihana paikka varmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 02:45

Aina joku kuulee.