Miten saisin ilmoitettua pojalle joka tykkää musta että mäkin tykkään siitä ja haluaisin alkaa seurustella?

Olen aika ujo joten en uskalla mennä puhumaan enkä mennä kertomaan hänelle.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2008 - 12:40

No älä ihmeessä kehittele mitään monimutkaisia juonia (ne menee pieleen kumminkin), sen kun vaan otat asian puheeksi ja samalla voitte vähän jutella mitä se seurustelu teidän tapauksessa tarkoittaa, sillä tavalla vältytte monelta mielipahalta jatkossa.

Kun tuo tykkäämispuoli on jo valmiiksi kunnossa, niin kyllä vähän ujompanakin voit aloittaa jutun turvallisesti, ei siinä mitään kovin noloa voi tapahtua, asiat vaan selkiintyy.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.08.2008 - 18:41

Yritä "törmätä"häneen sattumalta,pyytele anteeksi ja ole nauravainen,yritä sitäkautta päästä juttusille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2008 - 20:10

rohkeasti vain juttelemaan vaikka välitunnilla tai ruokiksen jälkeen, ku on pidempi välkkä, kerkii kauemmin jutskata. viikonloppuna jos hengailee ulkosalla ja se poika on jossain lähellä, sinne vain rohkeasti, ota vaik kaveri "henkiseksi tueksi" tsemppiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2008 - 23:15

tee perusjutut, eli tekstiviestiä/sähköpostia vaan kehiin :D kyl se siitä sitten!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2008 - 14:40

Sano sille että , oot kiva tai, sun kans on kiva olla tai sun kans on mukava jutella.