Voitko/voisitko olla onnellinen ilman vakituista parisuhdetta ?

Avainsanat: parisuhde

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.12.2009 - 04:01

Kyllä mä olin onnellinen ennen kuin tapasin nykyisen avomieheni. Vailla murheita toisen ihmisen huomioimisesta yms., mutta kannustus ja rakkaus jäi uupumaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.12.2009 - 16:31

Voisin varmaankin, mutta tällä hetkellä olen onnellinen parisuhteessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.12.2009 - 17:16

Voin ja olen. Kumppanin kuoleman jälkeen ei ole ollut parisuhdetta, enkä sitä kaipaa yhtään. Oikein hyvä ja onnellinen olo yksinkin. Ihmettelen vähän kysymystä. Maassamme on varmasti tuhansia ja taas tuhansia ilman parisuhdetta eläviä, ja ovat ihan onnellisia elämässään. Itse tunne vaikka kuinka monta sellaista ihmistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 17:43

Varmasti voisin.Nyt elelen parisuhteessa, mutta olen usein ajatellut, jos tulisi tilanne, että jäisin yksin, niin yksin jatkaisin.En erakkona, sillä olen seurallinen, mutta en alkaisi asumaan kenenkään kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 17:50

En. Elin pitkään yksin ja vain ajoittain olin onnellinen yksinään. Yksinäisyyden tunne oli ajoittain voimakasta. Löysin ihanan miehen vähän vanhempana ja menin naimisiin 43 vuotiaana ja sen jälkeen oon ollut koko ajan onnellinen. Ei enää ikinä yksin!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.12.2009 - 18:49

Kyllä voisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 19:38

Kumppani löytyyi kolme v rkta vierestäni hengettömänä.Pakko tulla ilman toimeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 20:05

Olen, kiitos kysymästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 20:13

En, ainakaan pidemmän aikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 22:32

Olen tällä hetkellä parisuhteessa. Luultavasti en solmisi uutta suhdetta, jos jäisin tästä parisuhteesta yksin olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 00:53

Tottakai voisin. Joskin välillä voisi olla yksinäistä, aina saisi olla joitain kavereita läsnä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 17:25

en osaa sanoa kun olen ollut yli 30 v avioliitossa.. jos jäisin yksin, kaipaisin varmasti paljon kaveria