Astiakysymys,onko Napsuilla astiastoja?Minkävärisiä?

Omani on kokoelma perusvalkoisia astioita,jotka mun mielestä on kauneimpia kattauksessa.

Avainsanat: valkoiset astiat ja mieleiset astiat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2009 - 12:48

Kyllä astiastoja löytyy. =)
Kiitos muuten kuvakommenteista.
Omassa kalustossani on hennon beigen väriselle pohjalle hennolla harmaanvihreällä värillä maalattuja ruusuja joissa pieniä sinisiä nuppuja.
Kokonaisvaikutelma on aika vaalea.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.12.2009 - 13:40

On aika monta astiastoa, on antiikkikategoriaan kuuluvia, perittyjä, kallisarvoisia astiastoja mutta myös itse ostettuja. Jatkuvasti käyn antiikkikaupoissa ja täydennän sieltä löytämilläni asioilla noita entisiä kokoelmia.
Arkiastioina on Teemaa eli mustaa, sinistä ja jokunen yksittäinen astia myös vihreää Teemaa. Arabian astioita on kaikki jokapäiväisessä käytössä olevat astiat, niitä on kätevä yhdistellä vaikka ovat erimerkkisiäkin, sopivat hyvin yhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.12.2009 - 14:09

Ei ole yhtään astiastoa. Riemunkirjavaa sekalaista lautasta ja kuppia ym. kippoa löytyy. Astiastot ovat vuosien saatossa hajonneet osittain. Mitä niillä tekisinkään. Ei niitä mukaansa saa, kun täältä joskus lähtee autuaampien astiastojen ääreen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 14:10

arkikäytössä Arabian Faenza , paremmissa pidoissa Villeroy & Bochin Luxemburg serviisi hörsyineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 15:27

Arkikäytössä meillä on Arabian Uhtua-sarja..joko sillä lienee antiikkiarvokin ja sit on Kultakeramiikan sarja...nimeä en muista..sinistä ja valkoista on värit. Kahvi- ja teeastiastona, sellaisena parempana on aikoinaan Venäjältä ostettu käsinmaalattu ja kullattu kalusto. En ole niin mitenkään perso astioiden perään vaikka ymmärränkin niistä paljon, kun olin aikaisemmin kaupassa töissä ja tekemisissä juuri astioiden kanssa aika paljon. Kaunista kattausta arvostan kovasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.12.2009 - 18:33

Beessi koko sarja ja valkoinen kuppisarja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 19:43

Taikaa ja Teemaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 20:04

Kermansavea ja Arabiaa n. 40 vee sitten.... Värinä oliivi ja ruiskukka & päivänkakkara sarjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 03:59

24H:n valkoista on astiasto. Espressokupit ovat ruskeita ja vissiin ehkä Teemaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 13:42

Meillä on kuuden hengen musta astiasto. Sitten Se Iittalan sininen Taika-juttu.24 hengen Uhtua-kahviastiasto.Käsinmaalattuja kuuden hengen kahvikuppisarjoja pari.