Muistaako Napsut vanhaa kunnon "SITTISTÄ"?

Situunasoodaa,mulla oli jääkaapin perillä tölkk iLaitilan Lemonsoodaa ja jouduin sen kumoamaan,mutta oli paljon entisen siittiksen makuista,tosi nostalginen muisto tuli mieleen!

Avainsanat: sittikksen makuinen limu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2009 - 16:22

Se oli meille silloin kait samaa juhlaa, kuin nykynuorille on nyt Cokis ym,
kun saunan tai futispelin jälkeen sai pullosta hörppiä kuplivaa juomaa.
Paljonkohan siinä silloin oli sokeria ? mutta silloin liikuttiin enemmän.

Kysyjän kommentti

Niinpä niin,ei kait kukaan silloin edes tuntenut myrkkyä nimeltä sokeria,muuten vaan toisinaan on pakkokumota sokerilitkuja,mutta se Laitilan Lemonsooda oli tosi hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.12.2009 - 14:00

Ai sitä saippuavettä. Muistan kyllä. En tykännyt yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 14:43

Mallasjuoman sittiksen muistan aina ja sitä ryypättiin -60 luvulla joka päivä ja pullo maksoi 15 penniä.Se tuntui taivaallisen hyvältä silloin ja olin niin sen lumoissa,että kun naapurin mummo pyysi hakemaan hänelle sittistä niin kipaisin pian kauppaan ja ajattelin sen tosi hyvää olevan kun naapurin mummokin tykkää.Tosin jouduin palattuani kipaisemaan uudelleen kaupan tätin juttusille kun olin kuullut(luullut?) väärin kun ruokasoodaa oli pitänyt tuoda mutta sooda kuin sooda...Aah,Lahtelaista tottakai....;=)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 16:11

Totta kai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 17:38

sure

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.12.2009 - 18:32

Muistan toki - hyvää oli. Ei enää saa niin hyvää "sittistä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 20:00

Jooo. Nykyisin ei oo oikeeta sittistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 21:56

Kyllä todella muistan..EIKÄ kukaan enään osaa valmistaa samanlaista..SE OLI TOSI HYVÄÄ..