Mitä vaadit kännykältäsi? Kuinka usein ostat uuden kännykän?

Mulla on tosi vanha ja toimiva. En edellytä kännykältä muuta kuin että toimii puhelimena.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2009 - 09:21

Sama ollut muutaman vuoden.Riittää, kun pystyn sillä soittamaan, vastaamaan ja lähett'mään textareita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.12.2009 - 07:56

muutaman vuoden vanha joululahja nokia E60.
riittää soittaminen ja puheluiden vastaanottaminen.
harvoin edes viestiä puhelimella kirjoitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 08:29

Riittää että voin soittaa ja ottaa vastaan puheluja sekä toimii keskinkertaisena kamerana niin on aina mukana.Tekstiviestejä enkä mutltimediaviestejä juurikaan lähetä mutta pystyn ottamaan vastaan niitä.Toimii myös herätyskellona. Kalenteriominaisuutta käytän myös. Vaihdan kun on pakottava tarve.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 08:43

Vaadin:

- pystyy soittamaan
- tekstiviesti
- kello

... muu on sitten mukavaa ekstraa. Käytän puhelimeni niin loppuun, että se jo hajoaa tai muuten reistailee. Saan aina synttäri- tai joululahjaksi, kun vaan vihjasen miehelle. Nyt sain synttärilahjaksi IHANAN vaaleanpunaisen kosketusnäyttökännyn. Yks känny kestää n. 5 vuotta mulla. Sitten alan toivoa uutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 09:40

Puhelut,tekstiviestit,kamera,läpällinen ja ohuen puoleinen. Ne riittää mulle. Tosi vanha motorola käytössäni. Akku antaa merkkejä simahtamisesta eikä enään tuohon malliin tunnu löytyvän uutta akkua eli vaihtoon menee lähiaikoina.4-5 vuotta tuntuu kestävän jos ei mitään katastrofaalista satu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.12.2009 - 09:59

Ei tarvitse muuta olla kännykässäni, kuin että voi soittaa, ottaa vastaan puheluita, tekstiviestejä lähettää ja saada. Vaihtoon menee noin neljän vuoden jälkeen, kun akku simahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 10:31

edellinen puhelin oli ihan tappiin saakka käytössä. nykyinen ollut kolme vuotta. näyttöön tuli halkeema, mutta sen saa korjattua.
herätys, txt ja puhelut. kalenteri on näppärä mutta pystyisin elään ilmankin. tolla nyt pääse ja pystyy melkeen mitä vaan - eli miksi olen sellaisen hankkinut. en edes käytä kaikkia ominaisuuksia....?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 11:00

No jos haluis oikein kauheasti vaihtaa niin minulla alkas olla kohta ajan kohtainen.No en ole kyllä kiirettä pitänyt sen kanssa.Kun kerran vielä toimii.Kaikki toiminnot ovat ,mutta vaikka kaikilla ei edes tarvetta ole puhelimessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 11:33

uusi kerran vuodessa,puhelimessa pitää olla navigaattori

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 13:30

Vaadin
tietysti normit soitto ja viesti ominaisuudet ja sitten
bluetooth
soitin
wlan
qwerty näppäimet
kosketus näyttö
väh.5mpx kamera
kiihtyvyysmittari
gps
paikannus

noilla pääse jo hyvin alkuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 13:49

vaadin aika paljon koska se on myös työvälineeni:) ostan harvakseltaan.. edellinen taisi olla kolme v

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.12.2009 - 18:24

Toimivuutta ja kameran. Vasta jos käytössä olevaan tulee häiriöitä. Nytkin on jo vissiin ollut yli kaksi vuotta tämä nykyinen käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 19:46

Kaiken mahdollisen. Uuden ostan kun edellinen särkyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 19:59

Puhelut, tekstarit ja sähköposti. Neljä vuotta ollut käytössä ja ajattelin edelleenkin käyttää. Kommua siis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 21:20

Mulla on uuden kiiltävä älypuhelin kaikilla herkuilla,opettelua,mutta pikkuhiljaa.Entinen perussimpukka soitto/tekstari-ominaisuuksillai palveli kuutisen vuotta ja mikrofoni lopetti toimimasta,sitä edelliset molemmat kesti kovaa käyttöä kolmet vuodet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.12.2009 - 01:09

1. Sen täytyy toimia
2. Sen täytyy kestää
3. Sen täytyy olla helppokäyttöinen
4. Siinä pitää olla tarpeeksi suuret nappulat minun nakeille
5. Kello on oltava
6. Ja tehokas herätysääni
7. Muistikortti kuville ja musiikille
8. Kompassiakin olisin tarvinnut muutaman kerran, tai gps...
9. Yhdessä mallissa oli taskulamppu, se oli ihan kiva...
10. Sen täytyy sopia hyvin taskuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 03:54

Pieni, kevyt, helppo naputella tekstari, bluetooth.
En tarvitse nettiä enkä kuvien ottamista enkä muutakaan sellaista.

Nykyinen kännykkäni on ensimmäinen uutena saamani varmaan vuosikymmeneen. Olen tähän saakka "perinyt" isäni työkännykät. Tässä hän on www.nokia.fi/tuotteet/kaikki...-supernova