Mitäs pidätte matkakuvien lisäämisestä Napsuun?

Laitoin muutaman Rooman / Vatikaanin kuvan ja aikaa meni tuntikausia.
Valokuvia on "järjetön määrä", enkä ole itse täysin tyytyväinen yhteenkään.
Onko sinun helppo laittaa kuvia tänne?

Lisätty: 28.12.2009 - 18:59

Ei kuvien lisäämisessä mitään teknistä ongelmaa ole, mutta sen muita ehkä kiinnostavan valitseminen tuhansista on aikaa vievää.

Avainsanat: matkakuvat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2009 - 06:38

en ole kokeillut -mielessä kyllä on käynyt. tyytyväisyys omiin kuviin on aina vähän niin ja näin. silmissään näkee jotain aivan upeaa - kamera vain ei aina sitten näytä sitä mitä haluaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.12.2009 - 06:49

kun heität kuvat nettiin, aina tulee jpg-kompressia ym matkalla, vaikka koneellasi olisi kuvat selkeitä, rakeettomia ym saattaa ne olla eri näköisiä sivustolla.
ja riippuu mihin kokoon ja millä resoluutiolla ne käsittelet ennen näytille asettamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 06:54

Kyllä jonkun kuvan laitan näytille, mutta kuvat pidän itselläni varsinkin "parhaat".
Kuvan siirtäminen Napsuun silloin tällöin ei kestä kauan kun saa "inspiksen".

Joillakin näyttää olevan tapana työntää kaikki kuvansa tänne. Ei noita jaksa kahlata läpi ventovieraiden kuvia ja varsinkaan tuntemattomista paikoista.
Matkatoimistojen mainoskuvat ovat hyviä ja otettu hyvällä säällä mitä itse monasti ei pääse määräämään. Niitä on kiva käydä katselemassa.

Lisätty: 18.12.2009 - 07:08

Katsoin Napukuvasi, hyvät kuvat ikuisesta kaupungista. Ihankohan täytyisi käydä turistina siellä. 80-luvun alussa Antiikin Olumpiasta kotiin autoillessa tuli eräs sunnuntai "miljoonan muun" kera tuli käytyä Paavin höpinät "katsomassa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 08:26

Hyviä kuvia olet ottanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 08:41

Ihan mukava ,kun laittaa kuvia, mutta ei ole välillä helppo saada laitettua ja on tosi hidasta hommaa välillä.
Sulla on ihan ok kuvat!! Hieno paikka , pitää pistää korvan taa ja käydä tilaisuuden tullen itsekin paikanpäällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 09:59

Ihan kiva.Toisinaan menee melko hitaasti,mutta pelaa vaikka pasianssia sillä välin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 10:38

Hienoja kuvia olet lisännyt Papiti,tuli hirmunen ikävä Romaan,mutta en ymmärrä kuinka olet saanut aikaa kulumaan niin kauan,kestää muttei tunteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 15:10

Ne harvat kuvat, jotka olen omista kuvatiedostoista Napsun matkakuviin liittänyt,, ovat siirtyneet ongelmitta.
Minusta on kiva käydä katsomassa toisten kuvia. Tulee vain annettua palautetta LIIAN HARVOIN, vaikka kuvat ja kuvaajat olisivat kiitoksen ansainneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 15:38

Kyllä minusta on helppo laittaa kuvia, mutta aikaahan siinä tietenkin menee. Tykkään katsella matkakuvia joten kiitos sinulle Rooman kuvista. Ikävä tuli mullekin sinne ja kaikki tiethän vievät Roomaan, joten ehkäpä minunkin tieni taas joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 16:15

Ihan OK juttu

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.12.2009 - 18:22

Sen ainoan kerran kun sinne laitoin, koin sen erittäin hankalaksi. Lisäksi kuvat menivät "väärinpäin", eli ensimmäisenä laittamani kuva oli viimeisenä.