Oletteko muuten katsoneet miten tarkka on....

...Napsun sääennuste, minä aina seurailen sitä Napsu näyttää että meillä olisi
-16°, täällä on oman talomme mittarissa hieman reilu -15° , hieno juttu, tosi tarkka
tuo Napsun ennuste ihan useammaksi päiväksi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.12.2009 - 21:56

En ole seurannut..mutta juuri katsoin napsun sääennustetta..näytti Kotkassa -21...mutta meidän mittari näyttää -17,9..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.12.2009 - 22:22

en kans mut meil tääl lounaisessuomee on nyt -16 tai oli kun viimex mittaria kurkkasin, mut kyl tämä napsu on niin monipuolinen , et kaik tieto täält kyl löytyy .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 22:50

Tarkka näkyy olevan kun luki jotta Raisiossa nyt-15 ja oma mittari näytti 14,9.Varmaan "napsun mittari" on tarkempi ja minulla ikkuna falskaa tuon 0,1asteen verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.12.2009 - 22:58

Tismalleen sama kuin oma mittarini näyttää. Paikkansa pitää ne lukemat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 00:42

Meillä pitäisi olla -15, ja pitäisi sataa lunta.
Tähtitaivas näkyy täysin kirkkaana laidasta laitaan ja pakkasta on 20.
Ei siis pidä ollenkaan paikkaansa edes nykyinen sää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 06:39

en oo kattonu - enkä viitsi masentaa itseäni. tarkoitan että paleltaa muutenkin ja sittten menin pöljä aamulla kattoon 5vrk säätiedot tv´stä. hittolainen - KYYYYYYYYYLMMMÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.
saax mää nukkuu talven yli ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 07:27

Napsu sää ei näy tuntevan Raaseporin säätä ollentaan!
Tammisaaressa näkyy Napsun mukaan olevan -20 grad nyt, mutta meille sieltä on yli 30 km matkaa. -14,8 näkyi digitaali seinässä näyttäneen tuolla kyökin puolella.

Raaseporin tarkka on ollut klo 6.20 -21,6 , hur kylmää ja meri on sula vielä Hankoniemellä.
www.raasepori.fi/ajankohtais...-juuri-nyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 08:44

En ole niin seurannut, mutta nyt on tosi kovaa talvea ollut ja täällä Tallinnassakin paukkuu mittarilukemat siellä -10 ja -20 välillä.
Toivottavsti alkaa pikkuisen helpottamaan, sillä ero kanarian jälkeen on suuri, sillä siellä on +20 paremmallapuolella lukemat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 15:44

Olen seurannut ja hyvinhän nuo lukemat ovat kohdilleen osuneet, enimmäkseen. Tänään on ollut sellanen -12,5 asteen pakkaspäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.12.2009 - 18:20

Olen seurannut, sillä se sääasema on tässä ihan lähellä. Paikkansa on pitänyt aika hyvin.