Saanko toivottaa kaikille napsulaisille nyt jo hyvää joulua sekä parempaa uutta vuotta? Minä huomenna pyydän ylläpidon poistamaan

käyttäjätilini, olin kuitenkin liian herkkä tähän chattiin, iso aukko tulee elämääni , yli vuoden täällä hönötin. mukavia tuttavuuksia on ollut , kiitos kaikille.

Avainsanat: pitäkää lippu korkealla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.12.2009 - 21:55

Jospa maarit vielä harkitset asiaa, pidä vaikka vähän huilitaukoa
niin asiat yleensä tulevat uuteen uskoon. Me napsulaiset haluamme
monenlaisia kavereita, sehän on voimavara koko Napsulle.
Harkitse todella. En kyllä vielä toivota hyvää joulua. Yleensä kun nukkuu
asian yli yön niin ajatukset ovat toisenlaisia, usko pois. Näin minulle
aikoinaan työnantajani sanoi kun oli kiperiä asioita puitavana.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.12.2009 - 21:46

Hyvää joulua ja kaikkea hyvää elämäsi varrelle!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 21:59

Hyvää joulua maarit! ... mutta älä mee pois ... Pidä taukoo, niin ku miumau sanoi. Kaikkea hyvää kuitenkin ja sitä joulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 22:03

Miumaumikko puhuu vähän mutta viisaita :-),nuku tosiaan yön yli,unohda koko Napsu,vetäydy hetkeksi omiin hommeleihin kotona tai muualla; ajan kanssa,tule sitten Napsuun katsastamaan.Minusta ei kannattais poistua kokonaan takavasemmalle,kivaa kun Napsussa on ollut "vanhoja"uskollisia kirjoittelijoita,joita sinäkin olet,yli vuosi!Mulla tule 9kk kait just täyteen eli ns.vastasyntynyt olen.Älä ota yhteyttä YP!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 22:14

Yhdyn näiden toisten..kanssa samaan...harkitse vielä. Olethan ollut napsussa mukava kaveri..ja uskollisesti mukana...pidä tauko..ja harkitse vielä huomenna uudestaan...Emme haluaisi sinun lähtevän pois...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 22:17

Tauko Napsusta on poikaa, tiedän sen omasta kokemuksestani. Olehan hiljaa vähän aikaa, niin jo huomaat, miten kaukana Napsu onkaan oikeasta elämästä. Palaat sitten taas takaisi, ja huomaat, miten harmiton paikka Napsu onkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 22:28

älähän nyt mihinkää mee ... ja oikein hyvää joulua sekä onnekasta uutavuotta .....sinulle myöskin.. mut ihan samaa ,kuin tuolla yllä , niin hiukan huilii ja sit kurkkaa välillä ...älä nyt tiliäsi kuitenkaan lopeta ....kiva sinua on täällä nähäkin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.12.2009 - 22:55

Pidä vaan käyttäjätilisi voimassa. Voit käydä välillä vilkaisemassa mitä täällä puuhataan. Ja tulet sitten takaisin, kun sille tuntuu. Mutta hyvää joulua kuitenkin ja kaikkea hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 23:14

Hyvää joulua ja kaikkea muutakin sen tapaista:) Tauko tekee poikaa joten en toista ylläolevia vaan totean samaa..mulla oli kans pitkä tauko etten täällä ole hengaillut ja nyt on taas niin kivaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 00:41

Maarit3, et nyt voi luovuttaa!!

Minä olen uusi " tuotanto" näillä napsuilla, mutta todellla haluan , että jatkat. Taukoa voi pitää ja aina voi yksityisiä kirjoitella ku "kuulolla olemma". Täällä on aivan ihania nimimerkkeil, että hopihopi kuvioihin:))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 01:22

Hyvää joulua ja kaikkea hyvää elämäsi varrelle!!!
Tämän kopioin Pipsalta, mutta muita en kopioi, vaan kirjoitan itse, älä poista tiliäsi!
Mieti vähän, miltä meistä muista tuntuisi, jos tulisit yllättäen vaikka toivottamaan hyvää pääsiäistä.
Arvaa vain, saisitko iloisia toivotuksia!
Valperikin läksi reissulleen kuin Nuuskamuikkunen ja väki oli haikeana, mutta on lohdullista tietää, että keväällä hän taas palaa.
Napsulla on kumma vaikutus, että vaikka ihmiselle ei edes kirjoittele, niin hänen kirjoituksensa kuitenkin luetaan. Sitten kun joku on hetken hiljaa, niin aletaan huolestuneina kyselemään, että missä hän mahtaa olla. Olet varmaan tehnyt saman huomion?
Sinulla on seitsemäntoista kaveria, joista jokainen, sinä että he, ovat hyväksyneet kaveripyynnön.
Vaikka heistä yksikään ei kirjoittelisi (kuten minä), joskus on tapahtunut jotain mukavaa, että kaveripyyntö on lähtenyt ja se on myös hyväksytty.
Poistattamalla tilisi et voita mitään, mutta näistä viesteistä näet, että moni jäisi kaipaamaan sinua.
Jätä meille edes se toivo, että joskus saatamme kuulla sinusta, vaikka et koskaan kirjoittaisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 06:40

vasso kuu Maaritti kolmonen. hyvää joulua myös sinulle ja parempaa uutta vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 06:57

Älä nyt kokanaan karkaa täältä. On hävinnyt useta "vanhoja konkareita" valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 07:20

Ethän kyllä nyt noin vaan lähäre!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 07:35

Mitä sitä poistaa, eikö voi pitää muuten taukoa? Jospa sitten näkee asian uudessa valossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 08:57

Hyvää joulua ja alkavaa uutta vuotta!

Lisätty: 18.12.2009 - 11:15

Voihan sitä myöhemmin palata jos siltä tuntuu., ratkaisut ovat omia, niinkuin tuntemuksetkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 09:09

Hyvä keino: Laita Napsu suosikeista pois ja automaatikirjautuminen pois niin napsuilu on vähän hankalampaa, mutta kuitenkin joskus pääsee vieraileen pienen vaivan taakse. Ei kokonaan kannata häipyä. Hyvää Joulua kuitenkin toivottelen minäkin Sinulle, vaikka en montaa kuukautta täällä ole vielä napsutellutkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 11:08

Hyvää joulua vaan sinullekkin.Mutta en ymmärrä miksi jätät napsun.Olet ollut kiva kaveri mulle sekä muillekkin täällä.ÄLÄ LÄHDE POIS KOKONAAN TÄÄLTÄ MINULLE TULEE SUA IKÄVÄ. Huili välillä jatka sit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 14:56

Hyvää joulua ja parempaa ensivuotta,mut älä kokonaan lähde pidä taukoa ja tule takaisin,kun siltä tuntuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 15:43

Hyvää joulua ja oikein onnellista uutta, tulevaa vuotta sinulle sekä perheellesi. Pidä lomaa, mutta älä mee kokonaan pois, jookos? Harkitse, että miten ihmeellä voisit meidät hyljätä? Joskus vaan on hyvä pitää taukoa...itse suunnittelen samaa. Voi hyvin, äläkä unohda meitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 15:56

Hei, et sie tiältä minnekkään sua hävitä !!
Samoikka linjoilla olen toisten napsulaisten kanssa, eli PIDÄ TAUKO.
Itsekin tuossa hieman huilailin ja nyt palannut kuvioihin takaisin. Nytkään en täällä joka päivä vieraile, mutta mukavahan täällä on käydä kurkistelemassa,

Mutta jos nyt kuitenkin päätät poistua seurastamme, niin toivotan siulle oikein läämmintä ja rauhaisaa joulua ja kaikkea hyvää tulevalle vuodelle =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 16:29

Kannatan muita ja ehdotan että pidät vain tauon! :)

Hauskaa joulua sinullekkin ja Onnea uudelle vuodelle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.12.2009 - 18:20

Hyvää ja Rauhaisaa Joulua ja paljon, paljon parempaa Uutta Vuotta sinulle.
Itse tiedät parhaiten sydämessäsi mikä sinulle on parasta, mutta minäkin yhdyn noiden kanssanapsulaisten mielipiteisiin. Tee mitä teet, mutta tee se sydämelläsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 18:49

Eihän täältä lähdetä kuin "hollituvasta" Kuten huomaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 20:04

Maaritille: Vaikken sinua vielä tunnekaan, niin pysy linjoilla. Älä lähde minnekään. Pidä pieni hengähdystauko ja tule takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 23:00

hyvää joulua ja kaikkea muutakin :)