Onko oikein lomauttaa opettajia niin,että koululaisilta jää joulujuhla sen vuoksi pois?

Mielestäni koulun joululuhla on oppilaille niin täerkeä asia, ettei opettajia saisi lomauttaa juuri nyt.

Avainsanat: koulun joulujuhla lomautuksen takia pois

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.12.2009 - 22:24

Opetajien lomautus on aivan väärin. Sekä oppilaita että opettajia kohtaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.12.2009 - 20:54

Just kuulimme siitä asiasta,jo on aikoihin eletty,ettei edes lapsille joulujuhlaa järjästetä.Törkeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 20:54

onpas tyhmää , ettei oppilaat saa kuusijuhlaansa viettää ... ihan tyhmää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 21:22

Todella väärin lomauttaa opettajat...muistan nuoruudestani miten ihania olivat koulun jolujuhlat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 21:32

On todella väärin, kyllä oppilaille juhla on vuoden toiseksi tärkein.
Joulu / Kevätjuhlat.
-Muuten olen liisukan kanssa aivan samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 23:59

Se on täysin väärin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 06:42

mihin on pikku piltit joutumassa. itse muistan kun laulettiin henkeen ja vereen hoosiannaa. sitten saatiin lopuksi pienet paperiset pussit jossa jotain hyvää. tais olla piparia, joku nami ja kiiltokuva tai muuta sellaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 08:25

No hoh hoijaa, onpas tärkee joku yks juhla.

Eiköhön se laadukas opetus ole tärkeämpää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 08:53

Onko todella tuo joulujuhlahetki noin tärkeä, sehän on vain pienit tuokio vuoden varrella?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 16:36

Ihan sama mulle, mutta vois kai se lomautusajankohta olla joku muukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.12.2009 - 18:14

Väärin oppilaita kohtaan. Sehän kuuluu perinteisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 13:09

mielestäni se on oikein
**minun mielestäni***