Mitä haluaisit joululahjapaketista löytyvän?

Avainsanat: joululhja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.12.2009 - 20:37

toivoisin rauhaa ja rakkautta .. terveyttä ja onnea kaikkille yhtä paljon koko maailmaan...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.12.2009 - 19:29

Kultaa ja timantteja,ne ovat tytön parhaita ystäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.12.2009 - 19:47

Tehokkaan "Matto-Mikon".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 19:47

Jos en olisi varattu, niin jonkun sellaisen, joka rakastaa kultaa ja timantteja.
Nyt kelpaisi ruskea kirjekuori. Sellainen missä olisi lahjakortti hierojalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 20:12

Kaikista paras on hyvä joulumieli ja lämmin pipo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 20:17

En kyllä haluaisi ainakaan Idan "matto-mikoksi" olis varmaan liian
kova urakka, joutuisin vielä rengiksi, mitähän sitä haluaisi,
jospa paljon onnenpäiviä lisää, sitä mukaan tulee muutakin kivaa.
Ai niin nyt minä keksin: haluan muovipusillisen positiivisia ajatuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 20:30

No just nyt ajattelen haikeana hyvää hierojaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 20:30

Itse pakettia en haluaisi. Toivoisin / haluaisin, että kaikilla olisi hyvä, rauhallinen joulutunnelma sielussaan ja sydämissään. Rauhaa ja rakkautta!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 20:32

matkalahjakortti!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 20:40

Flanelliset pyjamahousut. Olen sellaisista omalle pukilleni vihjaissutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 21:31

Ei ole mitään pakettitoivomuksia....rauhallista ja ihanaa joulua..mitä vietämme 3:messa polvessa...
Terveyttä tulevalle vuodelle...ja loppuelämälle..paras lahja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.12.2009 - 22:40

Kirjalahjat ovat aina kiehtoneet mieltäni. Mutta tiedän, etten sellaista saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 03:42

Tahtoisin ison ison lahjan.... Sellainen turvepyöröpaali ois kiva lahja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 06:22

KIRJA. Olen jo hyvissä ajoin prepannut äijääni kertomalla että tuo kirja pitää saada! sitten muutin taktiikkaa ja sanoin suoraan että toi joulupakettiin. ei väliä että tiedän - saanpahan mieluista lukemista joulunpyhille. tuurilla voisis saada jopa kaksi kirjaa........
nii ja selänraaputin olis kiva. välillä kihnaan ku katti kahden seinän kulmassa ku kutii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 07:21

Punainen tupa ja perunamaa, ei sen vähempää. En ole tainnut olla tarpeeksi kiltti jos en saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 08:46

Mitään esinelahjaa en välttämättä kaipaa. Päätimme ettei osteta lahjoja mutta itse sorruin ensimmäisenä ostamaan kirjalahjan miehelleni ja kerroin kyllä että yksi lahja on ostettuna, oli pakko ostaa koska ko. kirja saattaa loppua kaupan hyllyltä, ei ole mikään romaanihitti vaan historiaa käsittelevä teos. Kirja on mieluinen lahja aina myös itselleni.
Närkästyisin jos saisin kodinkoneita, vaikka mattomikon lahjaksi! Enhän minä siivooja ole!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 09:39

En kaipaa lahjoja.Rakkautta, rakkautta vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 16:32

Pussilakanoita ja lahjakortteja. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 20:14

Rauhaa ja rakkautta, kullan ja timantin kera.