Joko täydellinen jouluhysteria on vallannut sinut?

Minä en tänä jouluna aijo siihen sortua.

Avainsanat: joulu hysteria

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.12.2009 - 19:54

Ei ikunas ole hysteriaa joulun vuoksi ollut ja rauhallisesti se kannattaa ottaa.Kun jossain marketissa tms.katselee vauhkoja ja äkäisiä ihmisiä tulee mietittyä:Miksi?

Kysyjän kommentti

Minäkin olen ihmetellyt,joskus jopa itseäni,et miksi juoksen turhuuden perässä.Tämä joulun tulo on minulle nyt täysin erilainen kuin entiset jouluntulot,kun äitini nukkui pois 5.12 ja saatoimme hänet viimeiselle matkalle 19.12 ,niin tämä on nyt ensimmäinen joulu ilman äitiä ja siksi tämä joulunaika on niin täynnä kyyneleitä ja muistoja.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.12.2009 - 19:23

On on. Ja viimeaikojen tapahtumat ovat myös sekoittaneet pääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 19:48

Kyllä on päässyt paniikki niin pahaksi, että lähden karkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 20:25

Ei ole. Tärkein hysteria on edelleenkin minimaaliset eväät ja kossupullo mökille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 20:30

Ei mitään..jää väliin tänä vuonna koko joulu!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 20:32

Ei ole. Tässä rauhallisena rupean kohta nukkumaan. Kello herättää aamulla klo 5.10 ja alkaa 7 päivän työputki, että eipä passaa hysterian puolelle päästää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 20:37

Ei ole minkäänläista hysteriaa. Olen kyllä käyhyt kaupassa päivittäisillä ruokaostoksilla tönimässä ihmisiä ja tullut itse tönityksi. Reilusti näkyy ihmisillä rahaa riittävän vai vinkukohan Visa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 20:41

Ei ole vallannut ja tuskinpa valtaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 20:48

ei pienintäkään lahjatkin jo jaettu ja jotain pientä siivoushommaa vielä suoritan , kinkku ja ruat sit kun niiden aika on ja rauhaisaa joulua vaan vietetään.. ei siis pienintäkään paniikkia ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 21:35

Ei minkäälaista jouluhyseriaa...hyvää aikaa vielä valmistella joulu-juttuja.ja aikapaljon jo tehty joulun tulon eteen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 22:23

Ei oo vielä ainakaan. Lahjat on ostettu ja vain paketointia vailla. Ens viikolla siivous ja mies kokkaa ruuat. Että näin helpolla täällä pääsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.12.2009 - 22:38

Ei joulua, ei hysteriaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 06:23

olen jouluihmisiä - en tunne hysteriaa. pistän pikkuhiljaa joulua tupaan ilman tressiä. pienistä asioista se joulu tulee. ja vaikka kävis munkki ja paljon porukkaa saman katon alla - ei hetkauta. se on mun näkönen joulu ja sillä sipuli. viettäkööt kotona jollei kelpaa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 08:30

ei onneksi mminkäänlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 09:00

Ei ole. Kaupoissa sentään joutuu käymään, ihan ruokakaupassakin ja tungosta on, pakko sanoa!
Terve järki on säilynyt, en ole sortunut mihinkään ylilyönteihin ja huomisaamuna lähden Vilnaan ystävättären kanssa muutamaksi päiväksi juuri hysteriaa pakoon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 15:59

EI ole, eikä valtaa !
Otan ihan cool. Töissä on aivan tarpeeksi kiirettä ja huisketta, että kotona ei enää tarvitse turhia hössöttää.
Lämmin joulumieli tulee panikoimattakin =))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 16:31

Ei ole vallannut hysteria. xD Vain ihanan rauhallinen joulumieli. <3 Suklaata täällä mussutan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 17:45

Ja mikähän se mahtaa olla? Asioilla on ollut tapana hoitua tosta noin vaan. Hössötät tai et. Joulu tulee ja menee aivan varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 21:31

Jouluhössötys,mitäs se on?Onko se jotain syötävää,juotavaa tai päällepantavaa?Oli mitä oli,ei ole koskaan piinannut minuu.Muistan aina,kun poika oli pienehkö,käveltiin keskustassa kun asuimme,ydinkeskustaan jouluaattoaamupäivällä ostamaan mummolle yöpaitaa ja ihmisiä vastaantuli juoksujalkaa,me vaan tallusteltiin käsi kädessä ja lumihiutaleet putoili hienonhiljaa,kunnes kaupat sulkeutuivat ja kaupunki tyhjeni.Kotiin tultua olivat uunissa laatikot valmistuneet ja aterioimme ja aloimme viettää pojan syntymäpäiviä,vain me pikkuperhe.