Onko muille napsulaisille sattunut samaa kun...

...minulle, ostin pitkästä aikaa viime lauantaina olutta tarjouksesta
24 tölkkiä 17,90 euroo, jätin ne oluet etupihalle jäähtymään siihen saakka
kun saunan lämmitän. Saunan jälkeen sanoin vaimolleni että oluet on
etupihalla varmaan jäähtyneet että kipaiseppa nuoremmuuttasi hakemassa,
vaimo parka tuli sisään ja tokaisi ettei siellä mitään olutkoppaa ollut,
elikkä joku oli janoisempi ja vienyt koko kopan, olisi edes jättänyt muutaman,
mutta ei vain.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.12.2009 - 18:58

No voihan per...otan osaa, janoosi. Ei ole meillä sattunut vielä tuollaista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.12.2009 - 19:09

Ei kyllä tuollaista. Kerran yhdeltä kaverilta vietiin kaljapussi, kun oli puiston penkille jäänyt huilaamaan. Siis se kaveri huilasi ja kaljat lähti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 19:27

Kaljaa ei voi jättää kerrostalonpihaan,se varmasti häviää ja tule väärämies humalaan,mutta matonpesuharja on unohtunut hetkeksi pihaan,kun menin sitä hakemaan ei sitä enää ollut,että kaikki kelpaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.12.2009 - 19:46

Ei ole käynyt - vielä ainakaan. Jos siitä pakkauksesta jotain häviää niin siitä voi syyttää talon emäntää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 19:54

Joskus on tuotu erilaisia juomia, mutta voroa ei ole käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 20:32

Joku on ollut janoisempi kuin sinä!!! Voi pahus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 20:42

no voihan hitsin hitsi .. mut sai nyt yks janoinen juodakseen ... meillä täällä keskellä ei mitään on ovet saunasmökissä aina avoinna ja juomatkin siellä ja kodassa , mut ei ne ole kelleen ainakaan vielä kelvanneet ... mut ei tässä naapurikaan ole ihan vieressä ja tänne pitää oikein tulla , jot hyvin ne sielä toistaiseksi ovat säilyneet .. no nyt en ihan varma onkos siel nyt tölkkei, kun en ole ulkosaunassa käynyt vaan tuos pikkusaunassa saunonut ... mut ei ole noi käynyt ..nyt koputan päätäni kolmesti....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 20:44

Tuo jos jokin on kyllä syönyt miestä! Vaan onpa siinä voro mahtanut olla ihmeissään, kun on kätkösi löytänyt. Ei ole omalla kohdallani noin ikävästi käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 20:55

voi harmin paikka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 22:17

Kirottua,ei meilläkään voi jättää ulos vahtimatta mitään,yleensä joku "korjaa talteen"hyvin herkästi siis useasti niin jonninjoutavaa puutarhasälää,naapurin tuhkis,roikkuvia lyhtyjä,kukka-ja kaktusasetelmia yms.yms.ei mitään arvokasta,mutta pihakoristeita omaksi ja muiden iloksi ja sitten tulee joku paskalainen,joka voroaa ne,harmittaa hitosti eli tuttua juttua täällä stadissa,mutta miumaullakin,tylsää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.12.2009 - 22:32

Oppia ikä kaikki. Nyt tiedät, että seuraavat oluset on syytä tuoda sisälle. Harmittaa sinunkin puolestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 03:46

Voi rähmä! Kehtaavatkin varastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 09:05

Olipas ikävä sattuma. Kaikkea sitä viitsitäänkin tehdä.