Oletko itkenyt"lemmen tähden"?

Avainsanat: vanha laulu lemmestä...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.12.2009 - 18:04

Kyllähän tähän ikään mennessä jo on ehtinyt. Ja kun avioerokin on koettu niin kyllä niitä itkuja on ollut. Mutta enää ei tule! Olisiko vaikka uudenvuoden lupaus, että miesten takia en enää itke... ;)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 17.12.2009 - 18:27

"Itke en lemmen tähden, jos yksi jättää niin toinen ottaa..."
Kyllä on muutama kyynel ehtinyt valumaan poskelle kauan eläneelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 18:28

Eikö vastaus ole jo laulun sanoissa: Itke en mä lemmen tähden, jos yksi jättää, luo toisen lähden...."

Siinähän se ohje on valmiina!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 18:34

Ja monesti. Ja tulen varmaan itkemään vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.12.2009 - 18:39

Joskus sitäkin. Tässä vaiheessa tiedän, että turhaa oli sekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 18:40

Voi vitsi. Ja kuka ei olisi. Lähtien kansakoulusta asti! Ja varmaan vielä tulevaisuudessakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 18:50

Kylläpä vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 19:07

Saatan ollakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 20:41

Tämä vuosi kokonaan...avioero,muutto pois omasta kodista ja tenavat tietenkin kärsijöinä!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 20:42

Nuorempana kyllä. Nyt vaan naatitaan siitä mitä elämä tuo ja etenkin siitä mitä se vie. Toivoa vaan sopii, että Lemmen liekki leimahtaa... Se pitää ihmismielen virkeenä. No, tämähän oli vain omakohtainen toteamus. Ei siis tutkittu juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 20:57

Tottahan toki ja monen lemmen tähden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 22:12

On, on - voi, voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 02:56

Olenhan minä. Edellistä itkin, koskei mua arvostanut, ja nykyistä itken, koska tunnen hänen rakastavan enkä halua häntä menettää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 06:26

varmaankin olen - mutten muista koska, niin paljon aikaa.
tietysti itkin kun liitto hajosi joku vuosi sitten. mutta luulen että se oli enemmän pettymystä kun elämä ei mennytkään niin kuin olisi halunnut.
oi lempi lempi - leisku mutta älä polta loppuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 09:02

Varmaan silloin teini-ikäisenä, muutoin on mennyt ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 09:03

Tunnustan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 02:53

Joskus lemmen tähden, joskus lemmen puutteen tähden =)

Lähteet:
www.tiede.fi/arkisto/artikke...php?id=112