Suomen luonto valitsi tämän vuoden turhakkeen ja mikähän se mahtaa olla?

Lisätty: 17.12.2009 - 18:36

Hyvä, hyvä Outokumpu!!

Avainsanat: turhake vuosi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.12.2009 - 17:47

Ilotulite.Outokumpu muuten teki tempun ja tarjoaa kaikille outokumpulaisille jouluruuan ilotulituksen sijaan.

Kysyjän kommentti

Hienoa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.12.2009 - 17:46

Ilotulite. Ja siinä olen samaa mieltä. Turhaa rahaa lentää ilmaan hetken valoilmiön takia.

Lisätty: 17.12.2009 - 17:50

Kymmenen pistettä Outokummulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 18:17

Aika muuttuu ja mieli...Pikkupoikana ilotulitteet oli maailman paras juttu ja kaikenlaiset tykinlaukaukset vielä parempi mutta tänä päivänä ajattelen niitä turhaakin turhemmiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.12.2009 - 18:37

Hyvä, hyvä. Ei niistä ole mitään iloa pidemmän päälle, niistä ilotulitteista. Turhake mikä turhake.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 21:01

Ilotulitus on turhake,mutta joskus ihan paikallaan,niinkuin uutenavuotena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 06:28

aamulla luin jotain ilotulitteista. turhuuksien turuilla näin juu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 11:18

Taitaa olla todellakin ilotulite joiden myynti ja käyttö yksityisiin tarkoituksiin voitaisiin ihan hyvin kieltää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 21:15

Oikea valinta on tehty,ei voi olla turhempaa kuin roiskia ilotulitteita taivaalle ja jättää ne roippeet paikalleen.Saman tien vois poltella seteleitä ja heitellä niitä ympäristöön,niistä ei jää roskaakaan.