Puhutaan paljon hiilijalanjäljistä, mutta näin jouluiseen aikaan millainen olisi sinun laatujalanjälkesi?

Lisätty: 17.12.2009 - 16:51

Vilma sanoo miauu...minun tassujen jäljet ovat kiireettömät, laiskat ja haluan nauttia lämmöstä uunin päällä ja kehrätä läheisteni sylissä...hiukan minä unelmoin siitä miumau-Roopesta jolle tein juuri joulupaketin...hm. maukasta kissanruokaa, nam.

Lisätty: 17.12.2009 - 17:06

Minun laatujalanjälkeni liittyy kaikkeen siihen mikä tuntuu itselle arvokkaimmalta, turha touhotus pois, ei mitään pakkoa mihinkään. Keskittyminen rauhaan, yhdessäoloon ja hyvään ruokaan ja juomaan.

Avainsanat: laatu aika jälki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 17.12.2009 - 17:38

Jaa-a. Pitikin oikein miettiä. Kai se minullakin on rauha ja hiljaisuus ja harras tunnelma mikä tulee kuusenkynttilöiden loisteesta ja kauniista joululauluista.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 17.12.2009 - 18:34

Minun jälkeni on erittäin hyvä. En kuluta yhtään enempää kuin muulloinkaan. Ja silti on rauha maassa ja ihmisillä hyvä tahto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 02:54

Me ostetaan hurjasti luomua ja lähellä tuotettua ruokaa yms. Lämmitetään auto ja kuljetaan yleisillä. Jouluna emme matkusta minnekään eikä me turhan paljon lahjojakaan ostella.