Mikä on sellainen työ minkä itse tiedät tehneesi, mutta toiset eivät sitä välttämättä huomaa?

Kysyin tuota kerran mieheltäni ja sisareltani; he eivät tienneet.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.12.2009 - 20:54

No, mie aattelin varpaankynsien leikkausta. Harvoinhan miehet niin alas katsoo. Jokunen kyllä.

Kysyjän kommentti

Kiitos loistavasta vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.12.2009 - 15:12

mieheni nyt ei huomaa jos olen vaihtanut esim. verhot tai pessyt kylppärin tai muita paikkoja ...sit kun mainitsen et huomaatkos et akkunat on pesty ja verhotkin vaihdettu niin katselee ihmeissään .. ikään kuin ne ois roikkuneet iät ja ajat ikkunas...eikä huomaa peilejäkään jops ne ovat pikuisen sormenjäljissä ja sanon , et nekin on nyt pesty , niin "aijaa oliks ne sit likaiset" ..plääh....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 16:24

Tuossa antoii ciby aikamoisen litanian noita asioita mitä ei huomata...
Pitäisiköhän kokeilla kuukausi..että ei tee mitään siivouken hyväksi kotona...jos sitte se huomattaisiin..kun jättää tekemättä...sen jäljen huomaa paljon selvemmin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 16:34

Päivittäin teen sellaista jota toinen ei huomaa. Monesti olen ajatellut, että kauankohan menisi ennen kuin tekemättä jättämisen huomaa...pitää joskus kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 17:54

Ajattelu on minulle ainakin joskus kovinkin kovaa työtä. Eikä siitä silti kiitosta saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.12.2009 - 18:29

Menisiköhän tuonne siivouksen puolelle sellainen työ ja tekeminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 18:42

Ilman muuta siivous. Mutta jätäpäs tekemättä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 18:45

-Taitaa olla tuo suomalaisten välittömömyys tai kateellisuus sisu
takana ettei toisten töitä kovin usein kehuta, mutta ootappas kun
teet jotain väärin niin siitä kiehahtaa koko kylä.
-Kaikkea on tullu toteamaan. Jos oikein hyvin olet työsi tehnyt niin
paras kiitos minulle ainakin oli töissä kun kukaan ei maininnut mitään,
silloin aina tiesin että olen onnistunut erinomaisesti (luova työni ammattina)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 20:32

Kotityöt esim.lusikkaltk kukaan ei huomaa,wc,vaatekaapit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 02:52

Pyykin ja tiskien pesu ainakin. Niin ja koirien lenkitys :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 06:59

tässä päätteellä ollessa tekee paljonkin, mutta päivän päätteeksi ei huomaa kuin papereiden vähän siirtyneen. tämä on sellaista piilotyötä - kukaan ei huomaa mitään paitsi jos se jää tekemättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 11:12

"Kotirintamalla" en pidä lukua siitä mitä teen ja mitä en. Meillä tehdään asioita tasapuolisesti mitään ääntä siitä pitämättä ja pääasia että asiat hoidetaan. Marttyyriluonne en ole enkä tarvitse pisteitä kotitöistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 17:35

Sairauteni jälkeen on tullut toinen ääni kelloon.Kun mieheni joutuu nyt tekemään ns. naisten töitä, niin siitä tulee melkoinen numero. Ystävyydellä sanottuna.Aikaisemmin, vielä töissä käydessäni, niin hoitelin kaikki kotijutut siinä ohessa. Myös kaikki talonmiehen tehtävät.Enää en pysty, enkä jaksa.Nyt on ilmestynyt paljon erilaisia apuvälineitä taloon.Hoitelin myös kaikki paperiasiat tällä tietokoneella.Mieheni firman nimittäin.Siinä sivussa vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 13:15

se kun halon puita