Hyvää päivää!Onkohan oravat ja tintit suuttuneet kun ei ole näkynyt syömässä? Olimme viikon kaupungissa.Ovat varmaan naapureissa.

Kettu mennä jolkotti eilen pellolla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.12.2009 - 11:00

Päivää, päivää.
Jos eivät ole viikkoon saaneet ruokaa, niin etsimäänhän sitä on lähdettävä. Näin kylmällä on syötävä paljon, että pysyy lämpimänä. Kyllä sieltä pian tulee joku tiedustelija tarkistamaan tilannetta.
Osta jouluksi niille oikein juhla-ateria, kun on niin kylmäkin.

Kysyjän kommentti

Tulihan ne ateriomaan myöhemmin.
Nyt siellä on talipötkö,kauralyhde ja auringonkukan siemeniä.Eiköhän ne niillä pärjää
joulunakin.
Oikein hyvää joulua ja nauttikaamme kauniista lumipeitteestä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.12.2009 - 11:08

Kyll taitavat olla naapurin eväillä,samoin käynyt joskus ja ruoat jäi syömättä,kun ei ollut tarjolla koko aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.12.2009 - 11:21

Huomenta sinullekin. Ehkä nekin pysyttelevät kuusien oksien suojassa tällaisella pakkasella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 11:33

Päevät Savostakin. Kuulehan, ne nykyisin lähtevät hyvin herkästi Finnairin siivin Espanjaan, etkös ole sitä lukenut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 11:46

Täälläkin ovat jossain talvipesässään tintit ja oravat, ei ole näkynyt.
mutta pakkasta onkin -25C .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 14:59

Huuteleppa naapuriin onko tulleet sinne vieraisille...kun ei omillaa kulmilla ole näkynyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.12.2009 - 13:17

ethän ole ampunut niitä ritsoilla