Pöliseekö hiekka Santa Mariassa

Avainsanat: kap verde santa maria

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 17.12.2009 - 11:18

static.panoramio.com/photos/...295245.jpg
Ei tuo kovin pölyiseltä näytä. Sääkin näyttää ihan hyvältä, eikä kovin kauhean tuuliselta, että saisi "hiekkapuhalluksen"
Laajennettu ennuste
Päivitetty: 11:00 PM CVT on joulukuu 16, 2009

Torstai
Täysin pilvistä. Ylin: 26 °C . Tuuli Pohjoinen 10 km/h .

Torstaiyö
Täysin pilvistä. Alin: 20 °C . Tuuli Pohjoinen 18 km/h .

Perjantai
Täysin pilvistä. Ylin: 27 °C . Tuuli Koillinen 21 km/h . Lämpötilaindeksi: 28 °C .

Perjantaiyö
Täysin pilvistä. Alin: 20 °C . Tuuli Idän ja koillisen välinen 21 km/h .

Lauantai
Puolipilvistä. Ylin: 27 °C . Tuuli Koillinen 32 km/h .

Lauantaiyö
Täysin pilvistä. Alin: 20 °C . Tuuli Koillinen 18 km/h .

Sunnuntai
Vähäistä pilvisyyttä. Ylin: 26 °C . Tuuli Pohjoisen ja koillisen välinen 25 km/h .

Sunnuntaiyö
Vähäistä pilvisyyttä. Alin: 19 °C . Tuuli Koillinen 14 km/h .

Maanantai
Selkeää. Ylin: 27 °C . Tuuli Pohjoisen ja koillisen välinen 10 km/h .

Maanantaiyö
Vähäistä pilvisyyttä. Alin: 20 °C . Tuuli Pohjoisen ja luoteen välinen 7 km/h .

Tiistai
Selkeää. Ylin: 26 °C . Tuuli Pohjoisen ja luoteen välinen 14 km/h .

Tiistaiyö
Selkeää. Alin: 20 °C . Tuuli Pohjoinen 10 km/h .

Keskiviikko
Selkeää. Ylin: 26 °C . Tuuli Pohjoisen ja koillisen välinen 14 km/h .

Keskiviikkoyö
Vähäistä pilvisyyttä. Alin: 16 °C . Tuuli Luode 10 km/h .