Kylmässä jälleen, onko kaikilla kylmä joulun alus menossa?

ON vaikea tottua, kun kanarialla oli+25 ja täällä -16

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.12.2009 - 23:59

Tulitpa oikeaan aikaan pois etelästä.
Olen katsellut Espanjan televisiota parina kolmena päivänä, pääuutisten suurin aihe on ollut koko ajan, että manner-espanjassa on hyvin kylmää (pakkasta) ja lunta tullut runsaasti jokapuolella (ei vielä ihan rannikolla), liikenne on vaikeuksissa. Kanarian saarillakin sataa paljon lähipäivinä.
Mutta Suomen televisio ei uutisissaan kerro ulkomaan asioista mitään - kuten normaalisti, ainoastaan omien politiikkojen turhanpäiväisistä höpinöistä.
Katsokaa vaikka www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/135
tai Netti TV:stä:
wwitv.com/portal.htm?http://...on/191.htm
wwitv.com/portal.htm?http://...ndex.html?

Lisätty: 25.12.2009 - 01:16

Näyttää siltä, että on sittenkin vähän enemmän kuin "pikku häiriö", rankkasateita, tulvia, mutavyöryjä ym. tätä vähän pelkäsin, kun seurasin "suursäätilaa".
Pahempaakin voi vielä tulla ??? toivottavasti ei.

Kysyjän kommentti

SE oli vain tilapäinen häiriö kanarialla!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.12.2009 - 20:42

Täällä Suomen lännessä on nyt -21,5

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.12.2009 - 20:47

Tervetuloa taas pohjolaan. On varmasti outoa tottua taas kylmyyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 20:51

Sastamalassa 17astetta pakkasta hrrr.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.12.2009 - 21:11

Niin kylmä on, ettei tee mieli nenäänsä ulos laittaa. Parvekkeen mittari näytti vain -12 täällä itärajan tuntumassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 21:52

Tervetuloa pohjolaan!
Pakkanen on tänään vaihdellut kymmenen ja kahdenkymmenen välillä. Mukava sää siivota autoa kesän jäljiltä. Nyt voisi pitää vaikka kesäloman.
19. päivä olisi edullinen lento Gran Canarialle. Mistähän siellä saisi mukavan majapaikan kolmelle? Kaksio ta vastaava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 21:59

-17 C oli äskettäin, kun heitin koiran kanssa lenkin. mutta ripeästi kun kävelee, ei tunnu pakkanen ja onneksi ei ole viimaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 22:33

Tervetuloa jäiseen Pohjolaan,ice, snow and icebears you know...keskeinen pohjoinen Hki,aamulla näytti -19,päivän mittaan tuntui,että olis lauhtunut,niinkus onkin,nyt "se sanoo" enää -11...eli tilapäinen jääkausi hetkeksi ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 01:04

Varmasti aikaa menee totutellessa. Viliposta on. Mittari näyttää-25.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 08:29

Helsingissä on tällä hetkellä -8, meren rannalla, jossain lähiössä varmaan muutama aste enemmän. Aluksi tuntui tosi kylmältä kun oli -15 ja tuulta. Meren lahdet ovat ohuessa jääpaitteessä joten siitä tulee hieman suojaa. Saa nähdä millainen on sää Vilnassa lauantaina...joutuuko viettämään hotellissa päivät!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 08:31

Aamulla klo 8 oli -12,4 grad. Tästä voi seurata sen kehitystä:
www.raasepori.fi/ajankohtais...-juuri-nyt

Tere tulemast tänne pohjan perukoille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 10:19

ihan soppivasti on. meillä vaan -17

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 10:34

Tällä Jämsänkoskella tälä hetkellä 22 astetta pakkasta ,että kylmä on.Varmaan ihanaa sulla siellä lämpimässä.Sanotaan että ei lämpö luita riko.Eipä ole sinunkaan luut siellä rikkoutuneet.no siellä on kiva viettää aikaa lämmössä. No kaippa tää kesään menessä helpottaa täälläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 11:14

Pohojanmaalla juuri nyt 23 pakkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 12:56

moikka moi sulkkis .. kiva kuula sinustakin.. oletko siellä lahdentakana vaiko täällä suomen kamaralla , meillä ainakin -13 jot ei kyl tee mieli pihalle.. onneksi aurinko paistaa , se on hyvä se...on niin kaunista , kun maakin on valkoinen ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 17:01

Kylmää on ollut tämä viikko..ja pureva tuuli vielä lisäksi..