Olettekos käyneet jo hiihtämässä tai luistelemassa?

minä kävin juuri vähän aiikaa sitten tänään luistelemassa ja se oli eka kerta tänä talvena.niin oon ihan jäässä kun täälä on 20 astetta PAKKASTA!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.12.2009 - 19:31

En ole käynnyt hiitämässä..ei ole vielä ollut hiihtokejä...kyllä varmaan tulee jossakin vaiheessa laitettua sukset jalkaan..ja lähtee suksimaan..Luistimia ei ole enään..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 16.12.2009 - 18:19

En ole tehnyt kumpaakaan. Viime vuonna hiihdin, mutta luistelematta jäi silloin. Meillä on niin vähän lunta ettei vielä edes pääse hiihtämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.12.2009 - 18:34

En moneen vuoteen ole harrastanut kumpaakaan. Luistimia en edes omista. Annoin ne pois jollekin sukulaiselle vuosikymmenet sitten. Sukset ovat kellarikomerossa. Jos vielä joskus tulisi mentyä hiihtolenkille. Epäilen kyllä, ettei tule lähdettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 18:35

En ole vielä. Luistelemaan aion joululomalla poikani kanssa, hiihtämään ei vielä lumen vähyyden vuoksi täällä päin pääse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 19:22

Marraskuussa kävin hiihtämässä.Metsäautotiellä oli silloin lunta senverran,että pääsi hiihtämään.
Putkessa kävin Jämillä kerran sivakoimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 19:42

Ollaan käyty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 20:15

Ei pääse vielä lumi puuttuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 20:18

en ole käyynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 22:05

Olen käynyt pari kertaa, viimeksi lauantaina, hiihtelemässä.
Luistimia mulla ei ole ollut sitten teini-iän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 22:22

ei ole Seinäjoen seudulla lunta riittävästi, tosin Joupiskalla lumetetaan ja avaus on 19.12.
www.joupiska.fi/.
en ole päässyt vielä hiihtolumille, mutta hetimiten kunhan lunta tulee riittävästi, ihan tuossa kulmilla on valaistu lenkki / hiihtoreitti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 23:13

Luistimet omistan,mutta muutama vuosi on mennyt luistelemati,pidempi aika hiihtelyistä,mutta jos radat auki pyhinä ja säät sallii,saatan yrittää paria piruettia luistimien päällä ;-O mutta kumma juttu,jos seuraa mukana ei huomaakaan nilkkojen väsymistä,mutta itsekseen kun luisuttelee niin väsyvät heti kohta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 02:27

Koululiikunnasta on jäänyt sen verran iso trauma molempia kohtaan, etten ikinä koskaan tule luistelemaan. Hiihdän kyllä jäällä, metsässä ja pelloilla, mutten tykkää laskea mäkiä tai mennä pitkin pururataa tai muutakaan vastaavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 02:52

Uimaan olisi tarkoitus mennä lähipäivinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 09:36

kun nyt tarkenis töihin tulla ;) olen palellut syksystä asti ja pahenee ;(;(
enkä taida omistaa enään mitään laitteita joilla suihkia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 10:37

En ole käynyt.En kuitenkaan harrasta kumpaakaan. Mutta kyllä tyttöni käy luistelemassa sekä hiitämässä talvella vaikka ei ole tänä talvena vielä käynyt.kyllä kait sitä vielä ehtii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 11:16

Ei vielä vaikka urheiluopistolla on hilelatu ollut jo kauan käytössä.Muuten täällä ei ole vielä mahdollista hiihtää,koska tuota lunta ei vielä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 14:46

sekä että