koska pitää viimeistään osata uida

olen 10 v

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.12.2009 - 17:02

Pakkohan ei ole koskaan oppia, jos ei halua. Sen taidon voi hankkia minkä ikäisenä tahansa. Lapsena se onnistuu parhaiten. Ala siis opettelemaan. Siitä on hyötyä, jos vesillä liikkuu ja sattuu putoamaan vaikka veneestä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 16.12.2009 - 18:18

Ei todellakaan ole pakko osata uida, mutta hyvä olisi opetella mahdollisimman aikaisin. Oman turvallisuuden vuoksi ja siksi että se tosi kivaa sitten kun sen oppii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 18:37

Uiminen on hyödyllinen ja mukava taito. 10-vuotiaana opit varmasti uimaan koulun liikuntatunneilla ja voithan kysellä paikkakuntasi uimahallilta seuraavan uimakoulun ajankohtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 19:33

siinä vaiheessa viimeistään kun putoat veteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 19:34

Kyllä uimataito on hyvä opetella jo heti lapsena..jos on vaan mahdollista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 23:01

Hyvä ja kannattaa opetella,mene lähimpään uimahalliin ja kysy koska järjestetään kursseja.Kiva ja hyödyllinen harrastus,josta voit kehitellä vaikka mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 02:25

Uiminen on hyvää liikuntaa ja elintärkeä taito, jos veteen sattuisi joskus tippumaan. Itse taisin oppia sinun ikäisenäsi, 9-10-vuotiaana. En ole käynyt uimakoulua vaan isäni opetti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 13:10

uima taito on kyllä hyvä opetella , jos asut jossain missä on uimahalli niin siellä on uimakouluja , kysele vain milloinka ne alkavat ... tai seuraa lehteä niissäkin ainakin kesä aikaan on noita uimakoulun alkamis päiviä... uiminen on kiva harastus .. mutta ei ole pakko mennä uimakouluun sinne vaan veteen jonkun vanhemman kanssa ja uiminen on yhtä helppoa , kuin pyörällä ajaminen .. et semppii sinulle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 06:53

ennen veteen menoa - muuten hukkuu