Oletko noin yleensäkkin ottaen tyytyväinen säähän?

en nyt keksinyt parempaa kategoriaa.

Avainsanat: sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2008 - 13:10

Viisainta olla sillä ei sen turhempaan voi aikaansa käyttää kuin tosiasioiden kanssa kiukutteluun. Joillakin vaan on sellainen turha tapa valittaa säästä, olipa se sitten millainen tahansa.

Tuleehan sitä joskus huokaistua, ’olipa onni kun sattui näin leppoisa saunailta’ tai ’voihan harmi kun piti sadella koko Juhannus ehtoo’, mutta yleensä ottaen näissä meidän säissä pystyy tekemään mitä haluaa ja aina löytyy mahdollisuus johonkin vaihtoehtoiseen puuhailuun jos puhurit oikein pahaksi äityy.

Vähän eri juttu on niiden osalta, joilla ansiot riippuu esimerkiksi lämpötilasta tai sateista, silloin poikkeamat totutusta voi ymmärrettävästi vähän käydä hermoon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.08.2008 - 15:23

Yleisesti ottaen kyllä. Nykyään kun tuntuu olevan vain niin, että on joko kylmä tai todella kuuma, eikä mitään välimuotoja, niin kuin muistan lapsuudessa olleen ei ole, silloin jos kesällä ei aurinko paistanut niin silti oli lämmin ilma, nykyään jos ei paista, niin sitten palellaan.
Johtuisko otsonikadosta, tms.? Kuumasta en välitä lämpimästä kylläkin, ja onhan ne talvetkin ihan mukavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 03.08.2008 - 15:58

Säät ovat viimeaikoina olleet oikukkaat. Suoraansanoen en ole ollut tyytyväinen säähän. Tykkään lämpöisestä. Mutta en paahteesta enkä vesisateestakaan puhumattakaan pakkasista. En ole talvi-ihminen. Mutta emme voi vaikuttaa säihin, otettava vastaan mitä tulee oikealla asenteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2008 - 18:29

Kyllä olen. pidän enemmän sateesta kuin auringosta mutta se vähäinen auringonpaiste tänä kesänä kyllä piristää minuakin vähäsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2008 - 18:51

Olen sateen ja myrskyn rakastaja.Inhoan hellepäiviä.Mutta Suomen kesään täytyy olla tyytyväinen,koska elämme niin pitkän,pimeän kauden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2008 - 14:43

Kylläpä olen, ei säät purnaamalla parane. Aika aikaa kutakin.