Missä sammakon pitäisi olla tähän vuoden aikaan, olen ihan eksyksissä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.12.2009 - 14:43

no voi sinua sammakkoparka .. etsi joku kolo vaix soffanurkast ja käperry siihen .. kyllä ne päivät siitä pitenee ja alkaa taas kevät .. pääset sinäkin koikkelehtiin pihamaalle .. sinne minunkin mieleni halajaa .. aivan ihquu .. kohta kevät saa , jo enskuus alkaa päivät pitenee ja kaamos katoo .. jee tuulettaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 16.12.2009 - 14:54

Jossain rutakon pohjalle kaivautuneena odottamassa kevättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 14:57

Vois tosiaankin käpertyä johonkin lämpöiseen paikkaan torkkumaan...kohta kevät saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 14:58

Vedessähän ne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.12.2009 - 15:02

Kylmähän sinua kangistaa. Auttaisiko jos pukisit lämpimästi päälle ja kävisit mieluisaan paikkaan huovan alle ja vaipuisit pieneen horrostilaan. Sieltä sitten herättyäsi olet lämmennyt ja levännyt kunnolla. Sitten taas jaksaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 15:53

Siilin kanssa mätäntyvien lehtikasojenn alla,turvassa ja lämpimässä ehkä lumikinoksen suojassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 15:54

Horroksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 16:20

Kyllä sinun pitäisi todella olla nyt...jossakin horrostilassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 18:42

Tule meille, peittelen sinut lämpöisen lampaantaljan sisään talviunille. Herätän sitten keväällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 19:04

Pitäisi olla talviunilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 01:13

Sammakothan horrostaa lammikoissa. Kerran kyllä myöhään syksyllä eräs sammakko tuli lämmittelemään meidän ulkosaunaan, kun sitä lämmitettiin lähes päivittäin. Taisi olla jo lumi maassa. Nostin sen lauteille istumaan ja kertoilin että tossa vieressä on myös vesiastia jos haluisit pulahtaa uimasille. Mikäs siinä, sammakko lämmitteli ja sitten se oli johonkin hävinnyt kun etsiskelin sitä jonkun päivän päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 06:55

uinumassa - mäkin oisin mielelläni kylmää paossa