Tuleeko teille härikkösoittoja kännykkään 1756xxxxx alkuisia?

Mulle ainakin tulee noita 17560xxxx alkuisia numeroita joka päivä,
yleensä kun niihin vastaa niin sieltä ei kuulu mitään vaan soittaja laittaa
puhelimen kiinni. Omituisia puheluita tosiaan, yleensä noissa pulinnumeroissa
loppuosanumerot vaihtuvat, puheluita voi tulla peräjälkeen useita tosiaan.
Vaikka puhelimessani on vastaaja, niin kuitenkaan sinne puhu eikä laita
mitään viestiä että voisi ottaa kyseiseen henkilöön yhteyttä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.12.2009 - 15:55

Miksi sä yleensä vastaat,kun puhelin soi,jos näet tulevan 1765XXXXXXXXXXX numerosta?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.12.2009 - 12:52

Ei ole tullut ja jos niihin vastaa saattaa tulla huikeita puhelinlaskuja, kuulema. Onkohan nuo nyt juuri niitä numeroita?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 13:05

Ei ole vielä koskaan tullut, toivottavasti ei tulekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 13:24

Ei, ihme kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 13:49

onkos puh.laskusi ollut viime aikoina enenmän , kuin normaalisti ? tee siitä ilmoitus operaattorille tai yritä saada se sulkeutuun .. noi on olleet aika kalleita soittoja ... onneksi ei ole tullut minulle ainakaan vielä .. hyvä , kun varoitit ...pitää oikke vahtii , kun vastaan mikä numero se sit milloinkin on....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.12.2009 - 13:57

Joskus tulee häirikkösoittoja, mutta ne häiriköt tiedän. Ei tuollaisista numeroista ole tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.12.2009 - 14:56

Ei ole tullut vielä. Toivottavasti ei tulekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 16:11

En vastaa tuntemattomiin numeroihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 16:55

ei ole tullu vielä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 19:37

Ei ole tullut tälläisistä numeroista...mitä sinulle on tullut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 20:20

ei ole tullut onneksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 20:24

Jos vastaajaan menee ja kukaan ei puhu on hyvin todennäköisesti puhelinmyyjä.Jos kotimaassa vastaan kännykkään ei sinulle voi tulla mitään ylimääräistä laskua vastaamisesta ja jos jostain ihmeen syystä tulisi niin kyllä teleoperaattori asian selvittäisi!