Tällaistakin voi sattua, täytyykö mennä penkomaan vanhoja laatikoita..?

yle.fi/alueet/keski-pohjanma...origin=rss

Lisätty: 16.12.2009 - 15:23

Olen penkonut ja tonkinut..löytyi isän vanha huuliharppu ja vanhoja markkoja sekä kadoksissa ollut koru. Kannattaa siis kaivella sillä pienikin löytö voi olla joskus kiva ylläri.

Avainsanat: yllätys koriste laatikkossa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.12.2009 - 06:56

sitä löytää ihmeellisiä asioita. rahaa, vanhoja kirjeitä jäin kerra lukemaan ja ihmettelemään. joskus on kiva myös löytää joku esine jota ei edes muistanut - muistojen lodju

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.12.2009 - 12:24

Kaikenlaista voi löytyä vanhoista laatikoista. Luulin ensin, että joulukoristelaatikosta oli löytynyt hiiri niinkuin usein maatalossa käy, mutta tämä sai toivottavasti iloa aikaan ainakin sukulaisten keskuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 16.12.2009 - 12:35

Voi hitsi. Harmi ettei tämän talon ostossa löytynyt yhtään ylimääräistä laatikkoa. Yksi taulun näköinen oli paperissa tuolla ullakolla. Kun poistin sen paperin, niin alta paljastui kartta! Fiksasin sitä hieman liimaamalla sen kartan päälle kaunista tapettia ja laitoin seinälle kauniita kortteja ja valokuvia varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 12:40

Oikeus voitti tuossa tapauksessa eli eipä saanut kaupunki rahoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 13:47

Löysin minäkin joulusiivoja tehdessäni arvokkaan taskulamppuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 13:53

olipas säkä, et löytyi , ois voinut olla löytymätikin ja kaupunki myhäillen pitänyt koko potin.. :) jahas sit pitää alkaa siivoon ties muuta köytyy , kuin pölypunkkeja , jotka ovat aikas arvottomia kait.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 14:15

Melkoisen hulppea summa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 15:40

En varsin joulusiivouksessa,kun ei sitä ole eikä tilata,mutta kävin läpi mun äidin jäämistöä,läpi kävin käsilaukkuvarastoa ja joka ikisen vetskaritaskun avasin ja tutkin,löytyi yhdestä pieni mytty.Vessapaperin sisällä sormus,muistin sen,vaaleanlohenpunainen kivi ja kaunis kruunumainen korkea istutus,kultainen.Kerran näytin gemmologille,sanoi olevan perin harvinainen kivi ja kaunis työ(en muista nimeä spektroliitti?...jotakin sinnepäin,vanha kivi,mutta nykyaikainen nimi).Tuli vaan mieleen löydöistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 16:49

mä löysin kerran isoisäni elimen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 18:46

Kyllä meilläkin on viime päivinä aikalaillapaikkoja pengottu, kun olipojan tonttulakki hukassa.Tuollaisen perinnön kun olisin siinä tohinassa löytänyt, olisin käynyt varmaan ostamassa pojalle kokonaisen tonttupuvun!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 19:39

Ei ole lötynyt mitään kivoja yllätyksiä..vaikka vintissä penkonut kaikkea..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 02:22

Hassua, eikö mihinkään siis tule virallista tietoa, että joku on tehnyt testamentin ellei sellaista jostain piirongista löydy?