Millä aineella saa takanluukkuun palaneen muovin irroitettua?

Olen kokeillut pesuaineita, kynsilakanpoistoainetta, ihmesientä, karheaa keraamisenlieden pesusientä - mikään ei tehoa.

Lisätty: 16.12.2009 - 11:27

Kiitos palisanteri tuosta linkistä. Pitää kokeilla sitä sanomalehti/tuhkaa. Oli muuten veikeä vinkki siihen vessanpöntön puhdistukseen!

Avainsanat: takanluukku palanut muovi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.12.2009 - 10:51

oletko kokeillut
Finn Maid uunin ja grillin puhdistusainetta.
en tiedä päteekö se muovin irroittamiseen.

Lisätty: 16.12.2009 - 10:55

ps. täällä on kaikenlaisia puhdistusvinkkejä melkein mihin vaan:
www.goodmoodhouse.net/foorum...65.10;wap2

Kysyjän kommentti

Kiitos. Vinkissäsi oli paljon käyttökelpoisia ohjeita. PS. takanlasi on edelleen puhdistamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.12.2009 - 12:08

Minä kerran raakasti rapsuttelin partakoneen terällä, mutta se oli mökkisaunan uuninluukku...en muista tuliko naarmuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 13:21

Minä putsaan noetkin laittamalla kuivia koivuklapeja nojaamaan lasiin ja kuuma tuli polttaa noen(kin) pois. Muovi lähtee tuolla keinoin helposti.
Vaatii pientä taitoa saada puut nojaamaan luukkuun ja varmaan keinoa eivät "ammattilaiset" suosittele. Satakunta kertaa lasi on tuon kyllä kestänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 13:55

meillä isäntä pesee aina tuhkalla nuo lasit luukusta ja tulee puhdasta , mut en kyl sit tiedä muovista , meillä kun vaan ja ainoastaan poltetaan täällä sisällä puita ja sytykkeeksi paprua .. tuol ulkona tynnyris sit muita palavia jutskia ...