Napsuun voisi laittaa aukiolojan?

Tämä joutaisi olla klo 22.00 06.00 suljettuna. Eikös vaan - on kävijöitä niin vähän.

Lisätty: 16.12.2009 - 09:30

Olipa hienoa huomata miten paljon näitä vastaajia löytyikin kun laittoi pienen ärsykkeen. =D. En todellakaan ole itse sillä kannalla että tämä kiinni laitettaisiin, mitäs sitä sitten tekesi jos ei täällä voisi Napsutella yölläkin.

Avainsanat: napsu aukioloajat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.12.2009 - 23:25

Periaatteessa kyllä.
Jäisi varmaan monella tai ainakin jollain humalakysymykset ja haukut pois.
Toisaalta ylläpito voisi olla aktiivisempi, kuten oli vielä keväällä.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Olen samaa mieltä kanssasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.12.2009 - 23:18

Enhän minä ehtisi sitten tänne ollenkaan.
Eikö se ole kiva, että on aamulla edes yksi vastaus odottamassa? En siis kannata ehdotustasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.12.2009 - 23:22

Olen havainnut, että joskus täällä on aika paljonkin elämää yöaikaan. Ovat niitä yökyöpeleitä. Onhan se silloin kivaa, että luukut on auki heille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 23:40

Jokainen voi itse määrätä aikansa,
Mielestäni ei kaikkien tarvitse äheltää samalla laatikolla samaan aikaan. Ne mesetys ohjelmat on erikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 23:54

Ei missään nimessä mitään kahleita vapaassa Napsussa,antaa kaikkien kukkien kukkia meinaan aikoja.Monasti vilkasta vilinää klo 23n jälkeen,niinkus nyt;tulin kuikkimaan ja täällähän on porukkaa kuin pipaa ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 01:16

Jaa-a...Kuules Ida..kello on nytkin jo yli yksi yöllä ja uni ei tule ja lukea ei jaksa.Enhän ketään häiritse vaikka napsuttelen tässä koneella..?En nyt ihan ymmärrä tai ilmeisesti tarkoitat,että joku tärpättiä nauttinut kirjoittelee jotain mitä sitten katuu tai joku muu loukkaantuu...?No,elämä nyt on vaan semmoista ja minä vaihtaisin elämästäni pois paljon päiviä toisin kuin Rautavaaran Tapsa..Mutta sanottua sanaa,eikä elettyä elämää saa takaisin.Eletään ja annetaan toistenkin elää!Terveisin yökyöpeli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 01:32

Ei panna putiikkia yöksi kiinni, mutta jonkinlainen "rattilukko" pitäisi keksiä liikkuttuneille sieluille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 02:17

Jaa, että kaupat saa nykyään olla 24h auki, mutta Napsu pitää laittaa kiinni, koska Ida nukkuu sillon kummiskin.
Internetin merkittävin asia on se, että pääset mihin vain koska vain ja aina jossain on joku. Onhan täällä öisinkin ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 06:46

Vapautta kannatan minäkin. Voi mennä napsuun juuri silloin, kun itselle tuntuu sopivan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 06:47

Ei ei. Minulla sattuu se napsuhetki joskus juuri tuohon aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 07:31

Ei aukiolo rajoituksia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 08:04

kuka mistäkin päin maapalloa napsuttelee, mitenkähän sen aukioloajan laittaisi, maittainko?
ihan vaan niinkuin ennekin, vapaus tulla, olla ja mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 09:00

Kirjoitellaan varmasti eri puolilta maailmaa enkä kannata muutenkaan mitään rajoituksia.
"Epäselvänä" laaditut kirjoitukset tietysti vähentyisivät mutta ei niitä haitaksi asti ole näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 10:30

Hyvä aukiolo aika olis 9.30- 21.30.Aiakin minulle tämä kävis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 11:40

Hyvin sopisi mulle, tuona aikana kun yleensä olen jossakin ihan muualla kuin tietsikan ääressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 12:08

Turha rajoitaa Napsun käyttöä aukioloajoilla. Mailmassa on muutenkin aivan liiaksi rajoitusia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 13:18

Harvemmin yöaikana napsuttelen, mutta en silti kannata rajoituksia tässä suhteessa. Ja niinkuin tuossa edellä on fiksusti mainittu, Napsu on maailmanlaajuinen elikkä ei taida kellonajat oikein sopia muottiin. Toimiihan Napsu meille monelle terapianakin eikä sitä iloa tarvii lyhentää. Vai ärsykkeitä meille sitten laitoitkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 14:06

hehee .. hyvä ida .. kukahan tääl sit valvois ain ... tai vuorolistat vois ol pakollisii .. heeehee.. nauraa sinun hyymöriasi , joka kyllä on hyvä .. ainakin minuun uppoo .. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 19:49

Ei missään nimessä. Silloin en tänne ehtisi ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 19:52

Ei mitään käyttöaikoja..napsu saa olla auki jatkuvasti..jos ei vaikka yöllä nukuta..voi tulla napsussa käymään..
Kivaa ajankulua..kun saattaa mennä yöhön asti..kun innostuu..ja on porukkaa vielä hereillä..
Välillä ei meinaa malttaa lähteä nukkumaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 20:24

mut ketä se häiritsee jos tänne pääsee keskellä yötä?