Lisääkö tämä käyntiäsi City-marketissa? www.ess.fi/?article=263184

Lisätty: 16.12.2009 - 03:17

Illuusio. Oikeinkirjoitus ei ollut tässäkään kysymyksessä se olennaisin asia. Onneksi muut normaalit ovat asian kuitenkin ymmärtäneet. Anteeksi jos tuli piste väärään paikkaan. Herää ja osta dildosi sieltä mistä ennenkin.
Ole rauhassa S-kauppalainen ja SeTalainen. Menikö taas väärin?

Avainsanat: plus pisteitä dildo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.12.2009 - 21:33

Ei lisää - minulla on kotiinkuljetus.
Voi jumankekka, menee yli hilseen. Onhan noilla ollut tähänkin asti omat myymälänsä, miksi siis ne nyt tuotaisiin kaupanhyllylle. Asperiinia sinne ei saa edes kansalaisvaatimuksella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.12.2009 - 21:34

käyn muuteski ani harvoin siin kaupas, kun ei ole ihan toos citys...mut ei heilauta sinne eikä tänne nuot ja niitten myynti ..mut joku voi tykästyy ...ei kuitenkaan minun osto haluja mitenkään lisää......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 21:37

Luotan siihen, että mieheni edelleen piipahtaa alan liikkeissä ja tuo minulle jotain kivaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 21:53

Olipa tosi haastavaa naisille. Minä en kyllä ymmärtänyt tai ymmärsin. Kun minulla on niin kova verepainelääkitys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.12.2009 - 23:09

Juu, pitää lähteä hyvissä ajoin jonottamaan, ettei tavara lopu kesken. Uusi tuote, tiedä miten suuret ryntäykset on kauppaan tammikuussa. ---- Tosiaan, saisi minun mielestäni tuollaiset tavarat olla jossain muussa kaupassa kuin ruokakaupassa. Laittavatkohan oikein lihatiskille esittelyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 23:57

Olisivat nyt edes laittaneet joulumyyntiin.
"RFSU:n teettämässä pohjoismaisessa vertailututkimuksessa ilmeni, että 65 prosenttia 20-45-vuotiaista suomalaisista voisi kuvitella ostavansa laadukkaita leluja",joten 35 prosenttia tyytyy halvempiin?
Tuskin varsinaisesti lisää käyntejäni Cittarissa, mutta ehkä tulee seurattua tarkemmin ostajan ilmeitä, kun edellämenevä yrittää piilottaa noita kurkkujen väliin. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 00:01

Tarkoittaako se kaikkia K-kauppoja tai onko niitä olemassakaan,en meinaan ole ploplop-asiakas,mutta onhan se uteliaisuudesta katsastettava valikoima.Kuinka laadukas se on,koot,värit yms?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 02:13

Ei taida oikeinkirjoitus olla ihan kaikilla hallussa taas vai mikä ihme on "City-market"?

Olen S-kauppalainen ja luulen, että mummelit saa sydärin. Käyn mieluiten alan liikkeessä vastaisuudessakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 06:49

Kaikenlaista tavaraa on kaupan, hyvä niin. Saakohan noita ensin "sovittaa"?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 10:38

Pitäisköhän osastolle laittaa ikärajakyltti kuten löytyy monelta kirppikseltä ja videovuokraamostakin. Tosin alan kaupoista löytyy varmaan laajempi valikoima.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 20:26

ei lisää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 14:50

eeei