Lähetä Napsulaiselle Joulu tervehdys MINÄ LÄHETÄN ? Iidalle

Idalle Napsun äidille T lettuläjältä. www.youtube.com/watch?v=qjlAjzvSUIA Mutta sinun on arvosteltava valintaani ja ? Sinä (VAIN) voit jatkaa haastetta. Siis kenet haastat kortilla vai musalla ? SIIS IDA VAIN ON HAASTETTU

Lisätty: 15.12.2009 - 19:14

Tuliko nyt ällii ? Siis osoita tervehdyksesi jollekkin meistä ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.12.2009 - 19:28

Ihan ensimmäisenä Ida kiittää saamastaan arvonimestä. Olen rinta rottingilla sen johdosta.
Maailmassa on paljon ihmisiä jotka eivät halua, pysty tai ei ole varaa viettää joulua, siksi kappaleesi Pakollinen joulu kuvaa monen ajatuksia joulusta ja sen vietosta.
Valitsemani joululaulun toivon koskettavan niin kysyjää kuin montaa muutakin Napsulaista.
www.youtube.com/watch?v=ggpew-i5hSs

Minä haastan edelleen Kissanaisen.

Lisätty: 15.12.2009 - 19:37

Hetken mietittyään Ida huomasikin ettei olekkaan niinkään rinta rottingilla vaan oikeastaan aika hämillään. Tavallinen mökin akka - ehkä elämää vain enemmän nähnyt - Idakin vain on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.12.2009 - 19:05

www.youtube.com/view_play_li........tässä on nyt koko napsulan popoolle .. en osaa ketään nimetä erikseen ja myöskin sinul lettupino ... valkaa mieleises.. ollos hyvä ... jot hyvää joulun odotusta koko väelle tasapuolisesti .. :) t. ciby ja kisulit otto & onni ... :)

Lisätty: 15.12.2009 - 19:33

no lettupinon mieliksi haasta ontopohjja oyn ... jos hän enään täällä lymyää ? ja miksi , no siksi , kun häntä ei ole näkynyt aikoihon... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.12.2009 - 19:47

Kiitos Idalle haasteesta. Ja tässä sinulle kappale, joka on hyvin monen joululle tärkeä.

www.youtube.com/watch?v=Ki0mVpIs0zE

Lisätty: 15.12.2009 - 19:48

Haastan edelleen valperin.

Lisätty: 15.12.2009 - 20:14

Ota sinä tertsi sitten haasteeni vastaan, kun valperi on livistänyt muille maille vierahille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 20:06

Hei,kissanainen! Valperihan lähti kauas maailmalle ja sanoin palaavansa napsuun ensi vuonna....?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 06:58

No jo on vaikeaa. Tertsi siellä hei jatka nyt haastetta eteenpäin ja pistä levyvinkki!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 00:11

Otan Mariaanalta haasteen ja jatkan sitä tällä viehättävällä lauleskelulla www.youtube.com/watch?v=LFFb...re=related
ja heitän eteenpäin...OPOY :lle;esiin!!!
Pitikö sanoa jotain edellisestä valinnasta,Loiri on ihan komea laulamaan esim.Leinon runoja,mutta tämä oli hirveän alakuloinen esitys(huom!mun mielestä!)