Olettekos aikoneet pitää Joululomaa Napsusta ?

itselläni se alkoi nyt ja niinpä toivotan kaikille : Feliz Natal e um feliz ano novo
(niin täälläpäin on tapana sanoa)
palataan asiaan 2010

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.12.2009 - 17:13

Tulee varmaan vierailtua napsussa.Hyvää joulua!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.12.2009 - 15:38

Rauhallista Lämmintä Joulunaikaa !( oletkos Brasiliassa, ainakin Joulutoivotus siihen viittaisi, uteliaisuus on kyllä pahe)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 15:51

Hyvää joulua sit sinulle.En tiedä miten vielä käy napsutteluni täällä kun on joulun pyhät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.12.2009 - 16:47

Oikein lämmintä ja tunnelmallista Joulua sinne missä sitten oletkin.
En pidä minkäänlaista lomaa Napsusta, käyn kurkkimassa milloin on aikaa täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 17:27

Kyllä tulee napsussa oltua joulunakin..kun on hyvää aikaa... Hyvää joulua vaan kaikille jotka lähtevät nauttimaan joulua jonnekkin muuallle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.12.2009 - 17:29

Varmasti käyn täällä joulun aikana katsomassa kuulumisia. Pidä lämminhenkinen joulu. Ja hyvää loppuvuotta muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 17:50

en jos vaan pääsen nettiin floridassa.. mut hyvää joulua sulle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 18:16

en pidä taukoa... mutta Jouluaaton olen ilman konetta ja TV:tä... paitsi nyt joulupukinkuuman linjan :D JOS JOKU KATTOO NIIN JOS TULEE JOKU OUDON NIMINEN 11 - 12 vuotias poika Niin se olen minä :D

Hyvää joulua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 18:31

reilu viikko tässä jo mennyt 'napsu-lomalla' ja sama tahti jatkuu loppuvuoden,

ehkä satunnaisesti pistäydyn jonkun kerran, mutta siltä varalta ettei enää tulisi käytyä, niin ne toivotukset minultakin koko napsu porukalle tällä paikallisella murteella (kieli kyllä vaihtuu vielä pariinkin otteeseen ennen joulua)

Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar

afscheid in januari 2010

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 18:32

Luulenpa, että jouluna on niin paljon muuta tekemistä, että tietokonetta ei tule avattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 18:59

oikein hyvää ja lämmintä, hauskaa sekä rauhaisaa joulua ja onnekasta uuta vuotta 2010 kaikkille , kuin myöskin sinulle ja jos reissuun olet lähdössä niin oikien makoisia kuvia ootelen täällä ... , jot laitappa sit vinkkii mistä niitä voipi kurkkaa... :)

Lisätty: 15.12.2009 - 19:07

jestas ... unohri kokonas sanoa, et en tiettykäs voi ol eros napsust , jot kurkkaan ain vällee, jos oon läppärin äärellä.. . :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 20:23

Kaikille tauonpitäjille oikein mukavaa joulua!Jos aikaa riittää, niin aion kyllä silloin tällöin piipahtaa täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 20:26

Ei veikkonen, ei ei ! Juuri nythän sitä on aikaa napsutella, kun tulin tänne kotisuomeen, muutahan ei kai näin ennen joulua tarvitse tehdäkään...vitsivitsi ! Hyvää joulua ihan näin suomeksi, sillä missä kohta taas olen, ei juuri jouluja ja uusia vuosia vietetäkään. Hamildullaa ! Joulussa onkin paljon kaikkea turhaa painolastia, joten siksi en oikein ole jouluihminen. Ensi jouluna en tule tänne Suomeen, sillä täällä on KYLMÄ ! Ja maksaakin melkoisesti piipahdella ihan vain joulun vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 23:59

Läppäri kainaloon niin voit lähettää tuoreita kuvia katseltavaksi. Kyllä sieltä joku suojaamaton V-Lani löytyy missä liikutkin. Hyvää Joulua ja Parempaa Vuotta 2010.
Lomat on kaikki peruttu eläkeläiseltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 01:14

Viime vuonna noin kolme kuukautta. Onhan täällä ihmisiä jotka hyvästelevät porukan ja kertovat että lopettavat tarinat kokonaan mutta jatkavat niitä kuitenkin parin viikon jälkeen. Ei kovin uskottavaa vai kuinka? Keväältä löytyy yksi nimimerkki joka oli sitä mieltä että nyt saa riittää mutta en edes huomannut hänen poistumistaan...
fel amuu, eli pidä sanasi jos jotain lupaat, tavataan täälläpäin sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.12.2009 - 16:34

Hyvää joulua! ^^

Itse varmaan jouluviikolla joudun antamaan "laina koneeni" pois, että sitten lomailen napsusta.