Mitä mieltä olet näistä vuohi-lehmä lahjoista, joiden rahat menee kehitysmaihin?

Minun on ollut vielä helppo hankkia aivan perinteiset lahjat perheelleni, kirjat, sukat, makeiset.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.12.2009 - 11:12

Pari vuotta sitten tilailin noita lahjoiksi muutamalle henkilölle, joilla on jo kaikkea. Ja tietysti uskon että lahjoitukseni menee perille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.12.2009 - 08:26

Ainakin parempi kuin viskipullo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.12.2009 - 10:34

Minulle ihan outo juttu, mutta hyvä jos niiden ostamisesta edes osa menee sinne minne luvataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 11:18

Vuohi-lehmä lahjat ovat hyvä idea saada maailman yksityiset kansalaiset auttamaan toisiaan tilanteissa joissa valtioilla ei näytä olevan halukkuutta luovuttaa edes osaa politiikojen rakentamiin pohjattomiin kirstuihin menevistä veroista todellista hätää kärsiville tekoapua tarvitsevien sijaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.12.2009 - 11:50

www.kepa.fi/kampanjat/nain_o...it/lahjat/

Olen pitänyt sitä hyvänä ideana, mutta nyt en enää ole varma, kun tuon linkin luin.

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 17:41

Kunhan nyt ensin saataisiin avustukset täällä Suomessa perille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 23:11

Kannatan lahjoja, joista on tavalla tai toisella hyötyä. Vuohi- yms. lahjat ovat ok, jos lahjansaajalla on jo "kaikkea". Mutta, soisin kyllä lahjan mielelläni suomalaiselle hyväntekeväisyysjärjestölle täällä tehtävän auttamistyön tukemiseen, koska etenkin nuorilla on paljon hätää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 01:52

Kannatan koko sydämestäni ja uskon myös, että varat menevät perille. HS:n Kuukausiliitteessä oli (vupsi sitten?) juttu lahjalehmästä ja sen kuulumisia voi nyt lukea joulukuun Kuukausiliitteestä.

Ja mitä tulee perinteisiin sun muuhun diipadaapaan, niin musta olisi hienoa, jos ihmiset ennemmin käyttäisivät rahansa hyväntekeväisyyteen, kuin ostaisivat mulle jotakin, josta mä en välttämättä edes pidä. Paljon helpompi lahja tuo on. Senkus netistä klikkaa