Teetkö joululahjaksi hilloja, leivonnaisia jne ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.12.2009 - 16:08

Kyllä aina olen antanut jotakin itse tehtyä joululahjaksi..milloin mitäkin...
Nyt annan tyttärelle..sydänvuokaan tehdyn leivonnaisen..kun menemme aatto-iltana hänen luokse kahville... Luumu-Kirsikka pulla nimeltään...luumuhilloa välissä ja halkaistuja kirsikoita päällä ja mantelirouhetta...
Kokeilin vasta itselleni ja totesin tosi hyväksi...nopeatekoinen..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.12.2009 - 08:25

Sinappia, en muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 09:47

saapa nähdä miten käy nyt en ole pystynyt tekemään mitään koskaolen ollut kipeänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.12.2009 - 09:59

En ole koskaan tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 10:27

Joskus olen tehnyt sinappia lahjaksi samalla,kun olen tehnyt itselleni,mutta en aijo nyt tehdä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 11:14

En enään. Aiemmin tein perunapiirakoita ja karjalanpiirakoita. Äidilleni yritän käydä leipomassa joulutorttuja ja pullaa, koska hän juuri valitteli, että ässät eivät onnistuneet maultaan eikä näöltään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 11:27

En tee. Sopimukseemme "ei lahjoja aikuisille sukulaisille, ystäville, tutille" kuuluu myös ruuat ja leivonnaiset. Tästä syystä käyn vain auttelemassa ijäkkäitä mummujamme siivouksissa ja suoritan nekin työt niin etteivät mummut pääse epäilemään apuni olevan joululuinen lahja. Muussa tapauksessa tämä avunanto saisi molemmilta mummuilta äkkilopun ja sitä en totisesti halua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.12.2009 - 12:02

En ole koskaan tehnyt. Pääasiassa olen aina ostanut lahjat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 14:32

aion tehdä pipareita ja viedä floridaan kavereille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 16:07

Ehkä yksi kuivakakku mutta ei muuta ja sekin lähinnä kun menen valmiiseen pöytään niin mukana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 19:21

nyt vaan kutonut ,sukkaa,pipioa huivia ,jot en anna ruokaa , jos oisin menossa jonnekkin ruokaileen niin mustaherukkahiloa tai hyydykettä oisin voinut tehdä, mutta nyt kun tänne tulevat ruokaileen niin en tee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 01:49

Yhtenä vuotena annoimme herkkukorin lahjaksi lähisukulaisille ja siinä oli mukana yhtä sun toista itse tehtyä.
Hillot tehdään meillä kesällä ja syödään jo syksyn aikana. En raaskisi antaa pois niin suurella vaivalle tehtyjä herkkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 01:42

Hilloa tein. Kahvikakkuja olisin voinut tehdä, ehkä.