Oletko ostanut koskaan itsellesi ns joululahjan?

Joka joulu hankin jotain ja nimeän sen sitten itselleni hankituksi "joululahjaksi"

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.12.2009 - 09:58

Varman päälle pelaan: joka vuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.12.2009 - 07:08

Eilen ostin vedenkeittimen kun oli niin edullinen että ei sitä enää edullisemmin saa Joulun jälkeenkään. Olkoo nyt sitten vaikka Joululahja itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 11:16

Joka vuosi joko ennen joulua tai joulun jälkeen sitä kuitenkaan joululahjaksi mainostamatta. Nyt pitäisi uusi kännykkä hankkia,koska Motorolaani ei taida enään akkua löytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.12.2009 - 12:00

Olen joskus ostanut kirjan itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 15:06

Joka vuosi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 16:16

Kyllä, en saanut tyttären fillarin satulaa alemmas niin ostin kunnon BAHCO merkkiset pihdit niin johan aukesi mutteri. Hintaa oli mutta niin on laatuakin.
Tuossa kuva niistä, varmaan jokaista kiinnostaa asia erittäin paljon;
www.prisma.fi/market/prisma?...=Hakutulos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 17:39

Viime viikonloppuna juuri ostin itselleni joululahjan. Lämpöisen microfleece oloasun. Meillä kun ei onneksi enää ole tapana joululahjoja ostella vaan jokainen ostaa itselleen mitä tarvitsee. Alennusmyyntejä odotellessa...;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 21:26

Kyllä vasta ostin itselleni joululahjaksi...kätevän matka hiustenkuivaajan...menee tosi pieneen tilaan..
Tosi kätevä kuljettaa mukana..silloin kun tarvii ottaa mukaan..
Esim. uimahalli-reisulla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 21:29

Kyllä olen.Tänä vuonna ostin yhden sisustusesineen ikäänkuin joululahjaksi itselleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 01:46

Kyllä mä ostan meille yhteisen lahjan joka vuosi. Se on yleensä jokin kotiin tuleva esine tai parisuhteeseen liittyvä asia. Tänä vuonna ostin espressokeittimen ja kupit sekä lautapelin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.12.2009 - 14:20

tokkiinsa , nytkin menen ostaan lahjani alemyynnistä , kun saan paljon ja halvalla :)