kuka on idolisi?

No mun on Anna Abreu ja mun koira jonka sain viime viikon lauantaina ja sit mun perhe.On idolini!! ^-^

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.12.2009 - 19:03

Minulla on Janne Ahonen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.12.2009 - 19:13

minä tykkään V-M Loirista. Ja jos katotaan kategoriaan ni en diggaa idolimaisesti suvustani kenestäkään sillälailla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.12.2009 - 19:26

Urheilupuolelle ne menevät minunkin idolit. Juha Mieto ja Hannu Manninen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 19:48

Sinulla on hyvät idolit! ;=).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 19:52

Jo nuoresta tytöstä se on säilynyt samana, Samuli Edelmann. Hänen nykyinen vaiheensa keskittyä virsiin ei tosin ole tällä hetkellä omani kaltainen mutta odotan hänen pääsevän sen vaiheen yli. Ei se ihanteeni mainetta himmennä jos en aina hänen kanssaan ole samalla tasolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 20:25

Maarit, Stallone

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 21:36

Vaihtelee fiiliksen ja tilanteen mukaan - ennen ehdoton idolini oli Jari Sarasvuo mutta ei ole enään -vähän on keski-ikäistyvän kaverin viimeaikaiset tempaukset himmentäneet loistoa.
Ehdottoman älykkäänä kaverina pidän kyllä Juhani Töytäriä, mutta onko tuosta iki-positiivisesta positiivarista ihan idoliksi?
Ulkomaan elävistä voisin kyllä ihailla tuota Kevin Costneria...

...ja kyllä se Tauno Palo ja Helena Kara aikanaan olivatten sitten niin uljaita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 21:44

boakai lalugba

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 21:57

Kategoriasi oli siis perhe ja ihmissuhteet. Sillä saralla idolini oli oma mummoni, joka on taivaan kodissa nyt, mutta elävistä voisi olla vaikkapa laulaja Katri-Helena siitä syystä, että hän ei ole antanut aihetta lööppirevittelyille ja mielestäni on elänyt hyvää elämää. Omaa äitiäni ihailen myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 00:19

Olen isän poika. Tosin olin jo jonkun verran vanha ennen kuin näin sodasta palaavan isäni ensikerran. Muistan kun vierastin häntä kovasti aluksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 00:28

Taitaa olla niin, ettei minulla ole idolia. Oli teininä, muttei nykyään. Siteeraan kyllä joskus alan julkimoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 00:38

J.karjalaine ja HectorREMU AND THE Hurriciines.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 03:52

Eipä taida minulla olla idolia. Moni on kakku päältä kaunis, mutta silkkoa sisältä.
Jossain voi olla hiljainen sydämen ihminen, jonka olen harmikseni ohittanut huomaamattani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 09:47

Perhe ja ihmissuhteet-palstalla vastaan oman suvun piiristä: on useita idoleja, vaikea valita parasta. Ne parhaimmat löytyvät kuitenkin edeltävän sukupolven piiristä, tällä hetkellä ehkä appiukko.
Mitä muihin tulee niin Kimi Räikkönen! Idolia ei varsinaisesti aikuisella ihmisellä ole.... se asia kuuluu lapsuuteen ja nuoruuteen. Ihailen ihmistä joka täyttää paikkansa tässä maailmassa kunniakkaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 09:50

Minulla on kyllä niitä paljon mutta tässä kaksi Yölintu sekä Juha Tapio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 11:37

Minä kuulun niihin kansalaisiin joilla ei varsinaisia idolleja ole ellei selaiseksi lasketa omia perheenjäseniä joita rakastan ja arvostan kaikine virheineenkin yli kaiken. "Kuuluisuuksista " arvostan monia heidän omalla alallaan saavuttamiensa ansioidensa takia: Martti Ahtisaarta, Neil Hardwigia, Kari Peitsamoa, Tarja Halosta,Timo Koivusaloa, Reijo Mäkeä, Arvo Ylppöä, ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 16:28

Jääkiekkoilijoista kunnioitin aina Jukka Seppoa, raha ei koskaan ratkaissut kun vaihtoi joukkuetta vaan ilmapiiri ja halu pelata. Täysin outo asia tämän päivän kiekkoilijalle. Jalkapallossa Suomen kaikkien aikojen paras pelaaja eli Kotkan poika Arto Tolsa oli myös vaatimaton persoona, sääli vaan että paluu suomeen ei onnistunut ja poistui oman käden kautta keskuudestamme liian aikaisin. Muusikoista suomalaisista ehkä niin ikään kesällä traagisesti menehtynyt Matti Inkinen merkitsi musiikkeineen minulle nuorena erittäin paljon "pidä kii sun unelmistas, pidä ja usko niihin, et kesken saa luovuttaa!". Valitettavasti Matti itse luovutti, mutta musiikki elää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 21:35

Jos pyryn laittamassa kategoriassa pysytellään niin oma , nyt jo edesmennyt isäni. Julkisuuden henkilöistä ehkäpä kirjailija Kaari Utrio.