Kyllä taas tekisi mieli kirota !

Miettivät eduskunnassa päänsä puhki. Kummastako suomen pitäisi säästää OOPERATALOSTA vai VANHUSTENHOIDOSSA ? Voi per.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.12.2009 - 14:49

Kiroisin minäkin jos uskaltaisin, joten hiljaa mielessäni vain sadattelen. Toivon että joka ikinen päättäjä siellä Arkadianmäellä joilla tuosta päänvaivaa on, saisivat joskus tuntea luissaan mitä on olla vanhus ja vähävarainen. Sukulaistensa hylkäämä henkilökunnan armoilla eläjä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.12.2009 - 14:01

just tuos asias tekee kyl minun kans kanssas sanoo muutama RRR, ää... mut mittee siel voidaan etes funtsii moisia asioita.. ihmettelee ja sadattelee ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 14:03

Minä ainakin kannattaisin sitä ooperataloa, joka kossupullosta saisi mennä 2€ että ne vanhukset pääsisivät myös oopera katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 14:11

Just joo. Siinäpä kaksi toisiinsa verrattavaa säästökohdetta. Vanhuksiltahan voi säästää vaikka pidentämällä vaipanvaihtoväliä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 14:51

uskomatonta,mutten enää ihmettele kun ottaa huomioon nyk. hallituksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 14:57

Jos kirota haluat niin ota minut mukaan manauskuoroon. Päästän äräpäitä niin kovaa etä varmasti siellä eduskunnassakin ne kuulevat ja tajuavat olevansa toopejen toopeja... Kiistellä nyt siitä säästääkö oopperatalsta vai vanhustenhoidosta. Hoh hoijaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.12.2009 - 14:57

Uskomatonta. Kykkä olisi kirveellä töitä ja puhutaan vaan sahan ostosta. Käy tuo lausahdus tähän asiaan oikein hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 15:21

tekisivät hitto vie ison yhteisen oopperahoivakodin. siellä voi kiekua rauhassa kun vanhemmilta on osittain jo kuulo mennyt. ne jotka kuulevat - saavat nauttia kultturellista musiikista.
tuohan nyt on naurettavaa. meidän kuvamme maailmalle ei kaadu oopperataloon -mutta vanhusten huollon puute kyllä kaivertaa katu-uskottavuutta.
pösilöt pöllöilevät tolppalinnassaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 16:12

Päättäjät eivät muista että hekin vanhenevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 16:18

Sammakko sanoit hyvin. Tuohon minäkin uskon, että asiat kolahtavat omalle kohdalle vanhenemisen myötä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 18:03

Hei kaikki!
Laittakaa kukin vähintään yhdelle kansanedustajalle sähköpostia.
Osoitehan on [email protected]
Jos parikin tuhatta napsulaista laittaa palautetta päättäjille ja jokainen innostaa yhden kaverin tekemään samoin ja tämä jatkaa ketjua, niin ainakin edustajat saavat tietää kansan mielipiteen tässä asiassa. JOS MEITÄ ON TARPEEKSI, ONHAN SEN PAKKO VAIKUTTAA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 18:45

En ollut tilaisuudessa kuulla keskustelua, mutta aika oudot vaihtoehdot ovat, jos nuo ovat ainoat.
217.71.145.20/TRIPviewer/sho...amp;f=WORD
Tämä paperi on karua luettavaa.
Tuossa joudutaan keksimään pari muutakin säästökohdetta ja maksunkorotusta.
Suomi on ainakin toistaiseksi pärjännyt kohtuullisesti moneen muuhun maahan verrattuna.
Itse henkilökohtaisesti tuskin koskaan tulen käymään ooppera- ja musiikkitalossa, eikä edes Finlandiatalo ole kovin tuttu.
Jos minun tarpeeni otettaisiin huomioon, niin budjetista saataisiin helposti karsittua tuplasti yleismaailmallisen laman aiheuttamat tulonmenetykset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 00:27

Voi ittu,kele tana!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 10:07

Onpas rumaa kielenkäyttöä!
Mutta nuo kaksi eivät voi olla vastakkain olevia vaihtoehtoja, onko tuo iltapäivälehtien juttuja?