Mitäs napsulaiset keittelevät ruuaksi näin arki-maanantaina?

Täällä porisee jauhelihakeitto (nautaa) ja Vilma olisi mielellään taas osallistunut ainakin siihen jauhelihan syöntiin...täytyi laittaa ulos viilentymään, kun oli liian innokas keittiöpuuhissa....se on sitä uutta homingia...

Lisätty: 14.12.2009 - 11:58

fi.wordpress.com/tag/martat/

Avainsanat: maanantai menu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.12.2009 - 14:21

Mettäkeittoo ja koko kylällä on hauskaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Mitähän on mettäkeitto?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 14.12.2009 - 12:22

En ole oikein vielä ehtinyt pohtimaan vaikka vatsani on huutanut tyhjyyttään jo pitkin aamua. Kaapista löytyy kermaperunoita joten haen niiden seuraksi vaikka valmiita Lindströminpihvejä.
Bon Apetit vain kysyjälle. Älähän ahmi liikaa ettei tule vatsanpuruja. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 13:03

Eipä varmaan mitään erikoista, syödään päivällä, jotain pientä iltapalaa joka löytyy jääkaapista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 13:12

Keitto se meilläkin porisee. ei tosin mistään muusta kuin purkkilihasta tehty, mutta keitto kumminkin. Teen purkkilihakeittoa vain silloin kun perunat on saatava ehdottomasti käyttettyä ennen pilaantumistaan eikä aikaa minkään työteliäämmän (paljon perunoita kuluttavan) aterian tekoon ole.
Hyvää ruokahalua kysyjälle minunkin puolestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 13:24

Karjalanpiirakkaa kuumensin ja pitzaa, kummankin päälle homejuustoa kunnon satsi, päälle meloonia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 13:48

Eilen jäänyttä proilerin-suikaleita kermalla höystettynä...ja maukkasta riisiä..missä oli sipulia ja kanaliemikuutio...

Hyvää oli tänäänkin..kun taas tuli syötyä liikaa...kun oli pakko kaikki syödä..että ei jäänyt enään..jämiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 14:04

lihamakaroonilaatikko meni just uuniin, siitä sitten pari päivää naatiskellaan lisukkeita vaihdellen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 14:25

nyt me tuos klo 17 noin vast nautiskelemme huippu epäterveelistä pyttäriä, kun pottuloi on jäänyt ja makkaralenkkikin löytyi pakkasen nurkasta , jot seellaista herkkua tänään ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.12.2009 - 16:07

Liha-sienirisotto on liedellä valmistumassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 16:18

Eilen keitettyä siskonmakkarakeittoa vielä on ja huomiseen riittänee ,ehkä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 17:02

Ranskalainen talonpoikaiskeitto, jos paria sorttia papuja, pekonia, juureksia maistuu näin maanantaina lämmitettynäkin. Soppa on ehdoton talviruoka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 18:00

Kanapihvejä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 00:40

En ehtiny arkipäivän tapaan tekemään mitään ruokaa, olin pitkään koulussa. Päivälliseksi kotiin tultuani söin valmista riisikana-jotain sekä lanttuhauvikkaita ja ruisleipää, pari nökärettä suolasientä.