Onko teille käynyt näin ? Olette olleet liian avoimia, ja se on tullut vasten kasvojanne.

Minulle on pahiten käynyt näin täällä napsussa. Ja käytetään yksityiseen ilkeily viestintään kyssäri vastauksia. olkaa varovaisia mitä kirjoitatte yksityisesti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.12.2009 - 08:27

Olen saanut montakertaa korvilleni oikeassa elämässä ja joitakin kertoja napsussa ilkeitten vastausten muodossa,mutta tämä on vain elämää,aina ei voi voittaa,en ota sitä niin vakavasti,et yö unet menisivät.PS älä ota sinäkään vaan jatka elämässä eteenpäin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.12.2009 - 08:44

Joskus huomaa ettei olisi kannattanut kertoa kaikkea sitä mitä on kertonut toiselle, vastaanottokyky vaihtelee ja kateus iskee... naisihmisillä etenkin. Napsussa en kirjoittele muuta kuin julkisesti.

Lisätty: 15.12.2009 - 09:49

Taitaa kuulua jotenkin elämään että joskus tulee "takkiin", siitä on tarkoitus ottaa opiksi. Nykyään näyttää tulevan konkreettisesti turpiin siellä sun tääälä (kun mediaa seurailee sieltä löytyy...).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 08:58

No voi että. En ole saanut napsussa vasten pläsiä mitään, mutta omassa elämässäni kyllä aina silloin tällöin. Avoin kun olen, mutta nykyisin koetan olla hyvin, hyvin varovainen puheissani. Naisvaltainen työpaikka, meilläkin, on vähän tulenarka paikka...niin kuin varmaan jokainen arvaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 09:28

Kyllä näin ainakin joskus on voinut käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 10:09

ei nyt ainakaan tule mitään ihmeelistä mieleen, mutta voi olla , et jotain toraa joskus kauan kauan sit ois voinut ollakkin ...mut senkin jutun annan olla omassa kastissaan...täällä napsuskaan en ole ainakaan moista huomannut itseeni kohdistuvan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.12.2009 - 10:48

Kyllä täällä(kin) on saanut nenilleen niin vastauksissa kuin henk.kohtaisissa viesteissä. Näistä napauttajista ajattelen että he ovat heitä ja minä olen minä. Älä maarit3 ota itseesi - jätä omaan arvoonsa sellaiset henkilöt. Tämä täällä on vain leikkiä eikä täällä ihminen esiinny omana itsenään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 11:36

täälläkin useat esiintyvät jonkinlaisina roolihahmoina, ja ne jotka ovat omakseen valinneet sellaisen valtakunnan kettuilijan roolin, tarttuvat kyllä hanakasti jokaiseen inhimilliseen heikkouteen jonka toisessa havaitsevat, toisilta se pottuilu käy ihan luonnostaan, mutta näitä naamiaishuvien 'palautteita' tuskin kannatta mitenkään vakavasti ottaa ...

- kuuntele ja katsele sitä mikä mielyttää, tulee itsellekin hyvä mieli -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.12.2009 - 16:08

Välillä sitä lokaa tulee, mutta en niin kauheasti siihen puutu. Tulee sitä oikeassakin elämässä, niin mitä siitä jos täällä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 16:26

Aina pitää olla varovainen (myös pikku hutikassa) puhuessaan, jollei halua "turpiinsa"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 17:55

Sen verran paljon pskaa saanut niskaani oikeassa elämässä, ettei yksi foorumi ja mitä siellä kirjoitetaan muuta yhtään mitään. En koe, että mulle olisi täällä ilkeilty millään lailla.
Onko aloittaja ottanut yhteyttä ylläpitoon? Rajansa kaikella kuitenkin, jos se sinua noin paljon häiritsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 19:39

Aluksi tuli palautetta, kun huumorintajuani ei ymmärretty.
Nyt kaikki tuntuvat ymmärtävän, että siihen ei kannata antaa palautetta.
Livessä en ole pahemmin saanut negatiivistä palautetta. Tänään(kin) minut kutakuinkin pakotettiin ottamaan palkkaa työstä, jonka olin tarkoittanut vapaaehtoistyöksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 01:20

Napsussa ei ole ollut ongelmia, olette niin empaattisia, vaikka joku välillä herppaisikin. Kotona olen saanut kärsiä liiallisesta rehellisyydestäni.